dc.contributor.advisor |
Kudělová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Khýrová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T13:11:41Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T13:11:41Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18251
|
|
dc.description.abstract |
V současné době se pravděpodobně každé marketingové oddělení ve firmách zabývá mimo jiné, rovněž internetovým marketingem. Být na Internetu je samozřejmostí pro úspěšný byznys. Nejde ale pouze o to, ?být? na Internetu, ale především být viděn. Z tohoto důvodu se budu ve své bakalářské práci zabývat především otázkou optimalizace webových stránek firmy Optys, spol. s r.o., což je záležitost, která je z časového hlediska velmi náročná, ale z finanční perspektivy velmi efektivní. Výsledky z mnou provedené analýzy a z ní vyplývající závěry a návrhy by měly firmě dopomoci k zaujetí vyšší pozice v internetových vyhledávačích a tím pádem i k větší návštěvnosti stránek ze strany reálných i potenciálních zákazníků a zvýšení objemu nákupů prostřednictvím firemního e-shopu. |
cs |
dc.format |
62 s. (74 998 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1006453 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
konverze
|
cs |
dc.subject |
PageRank
|
cs |
dc.subject |
SEM
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
S-Rank
|
cs |
dc.subject |
web
|
cs |
dc.subject |
conversion
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
PageRank
|
en |
dc.subject |
SEM
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
S-Rank
|
en |
dc.subject |
web
|
en |
dc.title |
Internetový marketing firmy Optys, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Internet Marketing of The Optys Company Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
At the present time, probably every marketing department in companies deals with, among others, as well as internet marketing. Being on the Internet is a commonplace for a successful business. But this is not simply a matter of "being" on the Internet, but first of all to be seen. For this reason, I will in my thesis deal primarily with the issue of website optimalization of The Optys Company, Ltd., which is a matter that is very demanding in terms of time, but from a financial perspective, very effective. The results of my analysis and resulting conclusions and proposals would be helping a company to take a higher position in internet searching engines and therefore to more frequent website visit rate from the real and potential customers and increase the volume of purchases through the company e-shop. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
20969
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|