dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Madziová, Dorota
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T13:07:52Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T13:07:52Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18246
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na turistickou destinaci Těšínské Beskydy, konkrétně na její na produkt Ondrášovo. Cílem práce je podrobně zmapovat marketingové komunika-ce tohoto produktu včetně analýzy efektivity. Práce je koncipována do teoretické a prak-tické části. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z marketingové komunikace cestovního ruchu, trendů v tomto odvětví, je zde specifikován turistický produkt a zpracován přehled teorie marketingového výzkumu v oblasti cestovního ruchu. Praktická část obsahuje informace týkající se zkoumané destinace a jejího produktu. Analyzuje marketingové komunikace primárním a sekundárním šetřením a navrhuje doporučení. |
cs |
dc.format |
61 s. |
cs |
dc.format.extent |
3812438 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové komunikace v cestovním ruchu
|
cs |
dc.subject |
turistický produkt
|
cs |
dc.subject |
Těšínské Beskydy
|
cs |
dc.subject |
pri-mární analýza
|
cs |
dc.subject |
sekundární analýza
|
cs |
dc.subject |
zbojnická stezka Ondrášovo
|
cs |
dc.subject |
marketing communication in tourism
|
en |
dc.subject |
tourism product
|
en |
dc.subject |
Těšínské Beskydy
|
en |
dc.subject |
primary analysis
|
en |
dc.subject |
secondary analysis
|
en |
dc.subject |
outlaw trail Ondrášovo
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace destinace Těšínské Beskydy - produkt Ondrášovo |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Destination Těšínské Beskydy - Product Ondrášovo |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2011-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is focused on the tourist destination Těšínské Beskydy, namely its a product of Ondrášovo. The aim is to map in detail the marketing communication of this product, in-cluding analysis of effectiveness. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part consists of knowledge of marketing communication of tourism trends in the industry. There is a specified tourist product and review of the theory of marketing research in tourism. The practical part includes information on destination and examination its product. Analyzes marketing communications primary and secondary survey and pro-posed recommendations. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18701
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|