dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Renč, Robert
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T12:54:45Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T12:54:45Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18227
|
|
dc.description.abstract |
Téma mobilního marketingu je v odborných kruzích stále více frekventované a firmy po-stupně začínají řešit, jak využít tento začínající fenomén v marketingové komunikaci svých značek nebo aktuálních produktových nabídek. Tato práce přináší stručný přehled možností mobilního marketingu v ČR a pak hlubší náhled pod pokličku uživatelských preferencí, trendů a nákupních online zvyklostí uživatelů mobilního internetu v ČR i ve světě. Poměrně do hloubky se zabývá analýzou vstupu firmy do prostředí online mobilního marketingu, navrhuje, jaká řešení jsou vhodná a jaké méně, či jaké jsou styčné body s klasickým online prostředím. |
cs |
dc.format |
83 s. |
cs |
dc.format.extent |
2902768 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Mobilní marketing
|
cs |
dc.subject |
mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
SMS/MMS
|
cs |
dc.subject |
reklama v mobilu
|
cs |
dc.subject |
malé a střední firmy
|
cs |
dc.subject |
Mobile marketing
|
en |
dc.subject |
Mobile aps
|
en |
dc.subject |
SMS/MMS
|
en |
dc.subject |
Mobile advertising
|
en |
dc.subject |
Small and Medium enter-preneurs
|
en |
dc.title |
Mobilní marketing využitelný v prostředí malé či střední firmy |
cs |
dc.title.alternative |
Mobile Marketing in a Small or Medium-Sized Businesses |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2011-10-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of mobile marketing is increasingly frequent in professional circles and compa-nies starting to deal with how to use this phenomenon starting in the marketing communi-cation of their brand and current product offerings. This work presents a brief technical overview of mobile marketing opportunities in the Czech Republic and then deeper insight behind the scenes of user preferences, online shopping trends and habits of users of mobile Internet in the CZ and abroad. Relatively in-depth analysis deals with entry into the business of mobile marketing online environment, suggests what solutions are appropriate and which less, and what are the points in common with the classic online environment. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18598
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|