Problematika syndromu vyhoření u výchovných pracovníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problematika syndromu vyhoření u výchovných pracovníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šťastná, Jarmila
dc.contributor.author Masar, Pavel
dc.date.accessioned 2012-03-11T12:53:38Z
dc.date.available 2012-03-11T12:53:38Z
dc.date.issued 2011-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18224
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku syndromu vyhoření u výchovných pracov-níků. Teoretická část se zabývá definováním základních termínů týkajících se problematiky syndromu vyhoření, příznaky a příčinami, které se mohou na vzniku burnout syndromu podílet. Významem role, kterou hraje osobnost pedagoga a jak se syndromu vyhoření bránit či dokonce se mu vyhnout. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum formou dotazní-ku, který jsem uskutečnil mezi učiteli teoretického vyučování, učiteli odborného výcviku a vychovateli na domovech mládeže v prostředí Střední průmyslové školy polytechnické ? Centru odborné přípravy Zlín. cs
dc.format 64 s. (12 386 slov) cs
dc.format.extent 1930511 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject syndrom vyhoření cs
dc.subject pracovní vyhoření cs
dc.subject stres cs
dc.subject psychologie cs
dc.subject rozvoj osobnosti cs
dc.subject pozitivní myšlení cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject Burn-out syndrome en
dc.subject occupational burn ? out syndrome en
dc.subject stress en
dc.subject psychology en
dc.subject personal development en
dc.subject positive thinking en
dc.subject and quantitative research en
dc.title Problematika syndromu vyhoření u výchovných pracovníků cs
dc.title.alternative Issues of burnout syndrome at educational workers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kitliňská, Jana
dc.date.accepted 2011-06-17
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on teachers and educationalists' burn ? out. The theoretical part is con-cerned with defining of basic terms related to the burn ? out problems and on the symp-toms and reasons which can affect the burn - out syndrome. It also pays attention on the importance of the role the teacher?s personality plays and on how to prevent or even escape the burn ? out syndrome. The practical part contains a quantitative research in a form of a questionnaire that between was conducted among teachers of theoretical teaching, training teachers and educators and educators in the home environment for young people in the Polytechnic Secondary School ? Training Centre in Zlin. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19693
dc.date.assigned 2011-01-25
utb.result.grade D
local.subject vychovatelé cs
local.subject syndrom vyhoření cs
local.subject educators en
local.subject burn-out syndrome en


Files in this item

Files Size Format View
masar_2011_bp.pdf 1.841Mb PDF View/Open
masar_2011_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
masar_2011_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account