Problematika syndromu vyhoření u výchovných pracovníků
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šťastná, Jarmila
|
|
dc.contributor.author |
Masar, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T12:53:38Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T12:53:38Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18224
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku syndromu vyhoření u výchovných pracov-níků. Teoretická část se zabývá definováním základních termínů týkajících se problematiky syndromu vyhoření, příznaky a příčinami, které se mohou na vzniku burnout syndromu podílet. Významem role, kterou hraje osobnost pedagoga a jak se syndromu vyhoření bránit či dokonce se mu vyhnout. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum formou dotazní-ku, který jsem uskutečnil mezi učiteli teoretického vyučování, učiteli odborného výcviku a vychovateli na domovech mládeže v prostředí Střední průmyslové školy polytechnické ? Centru odborné přípravy Zlín. |
cs |
dc.format |
64 s. (12 386 slov) |
cs |
dc.format.extent |
1930511 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
syndrom vyhoření
|
cs |
dc.subject |
pracovní vyhoření
|
cs |
dc.subject |
stres
|
cs |
dc.subject |
psychologie
|
cs |
dc.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
dc.subject |
pozitivní myšlení
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
Burn-out syndrome
|
en |
dc.subject |
occupational burn ? out syndrome
|
en |
dc.subject |
stress
|
en |
dc.subject |
psychology
|
en |
dc.subject |
personal development
|
en |
dc.subject |
positive thinking
|
en |
dc.subject |
and quantitative research
|
en |
dc.title |
Problematika syndromu vyhoření u výchovných pracovníků |
cs |
dc.title.alternative |
Issues of burnout syndrome at educational workers |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kitliňská, Jana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on teachers and educationalists' burn ? out. The theoretical part is con-cerned with defining of basic terms related to the burn ? out problems and on the symp-toms and reasons which can affect the burn - out syndrome. It also pays attention on the importance of the role the teacher?s personality plays and on how to prevent or even escape the burn ? out syndrome. The practical part contains a quantitative research in a form of a questionnaire that between was conducted among teachers of theoretical teaching, training teachers and educators and educators in the home environment for young people in the Polytechnic Secondary School ? Training Centre in Zlin. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19693
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
vychovatelé
|
cs |
local.subject |
syndrom vyhoření
|
cs |
local.subject |
educators
|
en |
local.subject |
burn-out syndrome
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account