Komunikační strategie Baby clubu Kenny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Baby clubu Kenny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Vlčková, Kateřina
dc.date.accessioned 2012-03-11T12:38:50Z
dc.date.available 2012-03-11T12:38:50Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18202
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav komunikace Baby clubu Kenny a následně na základě provedené analýzy vytvořit projekt komunikační strategie pro zajištění větší návštěvnosti a zviditelnění baby clubu. Práce se skládá z teoretické, praktické a pro-jektové části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb a marketingový mix služeb, oblast marketingové komunikace a na nástroje komunikačního mixu. Praktická část zahr-nuje analýzu makroprostředí i mikroprostředí a její vyhodnocení, analýzu komunikace konkurence, analýzu současných marketingových aktivit baby clubu Kenny a další šetření. Neméně důležitou, závěrečnou částí diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikační strategie Baby clubu Kenny. Navržený projekt je poté podroben nákladové a časové analýze. cs
dc.format 108 s. (25085 znaků) cs
dc.format.extent 3318399 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketing volného času cs
dc.subject makroprostředí cs
dc.subject mikroprostředí cs
dc.subject baby club cs
dc.subject kojenecké plavání cs
dc.subject plavání kojenců a batolat cs
dc.subject plavecký klub cs
dc.subject service marketing en
dc.subject free time marketing en
dc.subject macroenvironment en
dc.subject microenvironment en
dc.subject baby club en
dc.subject baby swimming en
dc.subject toddler swimming en
dc.subject swimming club en
dc.title Komunikační strategie Baby clubu Kenny cs
dc.title.alternative Communication Strategy of Baby Club Kenny en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated The main goal of the diploma thesis is to make an analysis of communication of Baby club Kenny and create a project based on the results of the analysis which should increase the number of visitors and should make the club more popular. The thesis consists of the theo-retical, practical and project part. The theoretical part deals with service marketing and marketing mix of services, marketing communications and tools of communication mix. The practical part includes microenvironment and macroenvironment analysis, its results, communication analysis of the competition and analysis of contemporary marketing tools used by Baby club Kenny. The last, but not least important is the project part of the thesis, which deals with new marketing communication project for Baby club Kenny. The project includes time and costs analysis, as well. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18429
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vlčková_2011_dp.pdf 3.164Mb PDF View/Open
vlčková_2011_vp.zip 67.54Kb Unknown View/Open
vlčková_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account