dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Vlčková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T12:38:50Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T12:38:50Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18202
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav komunikace Baby clubu Kenny a následně na základě provedené analýzy vytvořit projekt komunikační strategie pro zajištění větší návštěvnosti a zviditelnění baby clubu. Práce se skládá z teoretické, praktické a pro-jektové části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb a marketingový mix služeb, oblast marketingové komunikace a na nástroje komunikačního mixu. Praktická část zahr-nuje analýzu makroprostředí i mikroprostředí a její vyhodnocení, analýzu komunikace konkurence, analýzu současných marketingových aktivit baby clubu Kenny a další šetření. Neméně důležitou, závěrečnou částí diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikační strategie Baby clubu Kenny. Navržený projekt je poté podroben nákladové a časové analýze. |
cs |
dc.format |
108 s. (25085 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3318399 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketing volného času
|
cs |
dc.subject |
makroprostředí
|
cs |
dc.subject |
mikroprostředí
|
cs |
dc.subject |
baby club
|
cs |
dc.subject |
kojenecké plavání
|
cs |
dc.subject |
plavání kojenců a batolat
|
cs |
dc.subject |
plavecký klub
|
cs |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.subject |
free time marketing
|
en |
dc.subject |
macroenvironment
|
en |
dc.subject |
microenvironment
|
en |
dc.subject |
baby club
|
en |
dc.subject |
baby swimming
|
en |
dc.subject |
toddler swimming
|
en |
dc.subject |
swimming club
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Baby clubu Kenny |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Strategy of Baby Club Kenny |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2011-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of the diploma thesis is to make an analysis of communication of Baby club Kenny and create a project based on the results of the analysis which should increase the number of visitors and should make the club more popular. The thesis consists of the theo-retical, practical and project part. The theoretical part deals with service marketing and marketing mix of services, marketing communications and tools of communication mix. The practical part includes microenvironment and macroenvironment analysis, its results, communication analysis of the competition and analysis of contemporary marketing tools used by Baby club Kenny. The last, but not least important is the project part of the thesis, which deals with new marketing communication project for Baby club Kenny. The project includes time and costs analysis, as well. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18429
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|