dc.contributor.advisor |
Plšková, Alena
|
|
dc.contributor.author |
Hrbotická, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T11:40:01Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T11:40:01Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18120
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou vrstevnických vztahů a jejich vlivem na celkové klima školy. Teoretická část je věnována vrstevnickým vztahům, klimatu školy a vytváření zdravého klimatu školy. V praktické části se na základě průzkumného šetření prováděného na II. stupni základní školy ukazuje kvalita vrstevnických vztahů, jejich hodnocení a vliv na celkové klima školy z pohledu žáků. |
cs |
dc.format |
72 |
cs |
dc.format.extent |
2123912 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vztahy
|
cs |
dc.subject |
vrstevnické vztahy
|
cs |
dc.subject |
teorie vývoje
|
cs |
dc.subject |
rodinné prostředí
|
cs |
dc.subject |
školní prostředí
|
cs |
dc.subject |
vrstevnické skupiny
|
cs |
dc.subject |
klima školy
|
cs |
dc.subject |
faktory ovlivňující klima školy
|
cs |
dc.subject |
zkoumání klimatu školy
|
cs |
dc.subject |
zdravý životní styl
|
cs |
dc.subject |
prevence sociálně-patologických jevů
|
cs |
dc.subject |
Key words Relationships
|
en |
dc.subject |
peer relationships
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
evolution theory
|
en |
dc.subject |
family environment
|
en |
dc.subject |
school environment
|
en |
dc.subject |
peer groups
|
en |
dc.subject |
school climate
|
en |
dc.subject |
elements affecting school climate
|
en |
dc.subject |
analyzing school climate
|
en |
dc.subject |
healthy lifestyle
|
en |
dc.subject |
prevention of socially pathological phenomena
|
en |
dc.title |
Vrstevnické vztahy - vliv na celkové klima školy |
cs |
dc.title.alternative |
Peer relationships - the impact on general atmosphere at school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vavrečková, Marie |
|
dc.date.accepted |
2011-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with issue of peer relationships and their impact on general school climate. Theoretical part deals with peer relationships, school climate and creating healthy school climate. The practical part based on the research that was realized on the second grade of elementary school shows the quality of peer relationships, their evaluation and impact on general school limate from the perspective of the pupils. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
18030
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|