dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Hyblová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T11:33:06Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T11:33:06Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18106
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části diplomové práce jsou vymezeny základní pojmy týkající se tématu, jímž je sociální reklama a její specifika. Praktická část představuje analýzu vývoje realizovaných kampaní pro podporu bezpečnosti silničního provozu oddělením BESIP. Získané informace, údaje z výzkumů, které jsou součástí bakalářské i diplomové práce spolu s informacemi, které byly zjištěny ve výzkumech realizovaných státem či rozdílnými složkami Evropské Unie, poslouží k vytvoření návrhu efektivní kampaně v třetí, projektové části. Zde by měla být předložena podoba následující dopravní kampaně, jakým způsobem a jakými kanály by měla komunikovat s cílovými skupinami a současně i konkrétní opatření, jež by řešily určité problémy. |
cs |
dc.format |
105 s. |
cs |
dc.format.extent |
2628633 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
BESIP
|
cs |
dc.subject |
bezpečnost silničního provozu
|
cs |
dc.subject |
vnímání reklamy
|
cs |
dc.subject |
účinnost reklamy
|
cs |
dc.subject |
Social advertisement
|
en |
dc.subject |
Road Safety
|
en |
dc.subject |
the Perception of an Advertisement
|
en |
dc.subject |
the Efficiency of an Advertisement
|
en |
dc.title |
Tendence vývoje sociální reklamy v České republice |
cs |
dc.title.alternative |
Development Tendencies of a Social Advertisement in Czech Republic |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňák, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2011-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
In theoretical part of this work are defined basic terms relativ to the topic, which is Socail Advertisement and it's specifics. I practical part is analyzed the development of Road Safe-ty Campaignes realized by BESIP department. Gained informationm, data from researches, which I have realized in terms of bachelor a diploma work along with the data from resear-ches realized by EU will be used for construction of the third, project part. There I will suggest, how should the next campaign look like, how and through which channels it should comunicate with target groups and concrete precautions, which would solve specific problems. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18387
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|