Tendence vývoje sociální reklamy v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tendence vývoje sociální reklamy v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Hyblová, Zuzana
dc.date.accessioned 2012-03-11T11:33:06Z
dc.date.available 2012-03-11T11:33:06Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18106
dc.description.abstract V teoretické části diplomové práce jsou vymezeny základní pojmy týkající se tématu, jímž je sociální reklama a její specifika. Praktická část představuje analýzu vývoje realizovaných kampaní pro podporu bezpečnosti silničního provozu oddělením BESIP. Získané informace, údaje z výzkumů, které jsou součástí bakalářské i diplomové práce spolu s informacemi, které byly zjištěny ve výzkumech realizovaných státem či rozdílnými složkami Evropské Unie, poslouží k vytvoření návrhu efektivní kampaně v třetí, projektové části. Zde by měla být předložena podoba následující dopravní kampaně, jakým způsobem a jakými kanály by měla komunikovat s cílovými skupinami a současně i konkrétní opatření, jež by řešily určité problémy. cs
dc.format 105 s. cs
dc.format.extent 2628633 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální reklama cs
dc.subject BESIP cs
dc.subject bezpečnost silničního provozu cs
dc.subject vnímání reklamy cs
dc.subject účinnost reklamy cs
dc.subject Social advertisement en
dc.subject Road Safety en
dc.subject the Perception of an Advertisement en
dc.subject the Efficiency of an Advertisement en
dc.title Tendence vývoje sociální reklamy v České republice cs
dc.title.alternative Development Tendencies of a Social Advertisement in Czech Republic en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated In theoretical part of this work are defined basic terms relativ to the topic, which is Socail Advertisement and it's specifics. I practical part is analyzed the development of Road Safe-ty Campaignes realized by BESIP department. Gained informationm, data from researches, which I have realized in terms of bachelor a diploma work along with the data from resear-ches realized by EU will be used for construction of the third, project part. There I will suggest, how should the next campaign look like, how and through which channels it should comunicate with target groups and concrete precautions, which would solve specific problems. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18387
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hyblová_2011_dp.pdf 2.506Mb PDF View/Open
hyblová_2011_vp.doc 125Kb Microsoft Word View/Open
hyblová_2011_op.doc 358.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account