Projekt marketingový plán společnosti XY ke zvýšení jejich tržeb
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Květáková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T11:03:37Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T11:03:37Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18071
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce je na základě prostudovaných literárních zdrojů analyzovat stávající stav společnosti Epos, spol. s r. o. (dále jen ?Epos?) a navrhnout marketingový plán pro tuto společnost na rok 2011. Teoretická část se bude zabývat základními pojmy k marketingovému strategickému plánování a také charakteristikou malého a středního podnikání. Poté je zde popsána samotná tvorba marketingového plánu, jeho struktura a analýzy vhodné ke zjištění současného stavu. Firma bude konkrétně charakterizována v praktické části této práce. Co se týče marketingové situační analýzy, tak zde jsem analy-zovala současný stav, v němž se společnost nachází. Výše zmíněné analýzy byly podkladem pro tvorbu marketingového plánu společnosti Epos na rok 2011. V marketingovém plánu jsou stanoveny cíle, strategie, jež je podrobně rozpracována do akčních programů, časového harmonogramu a rozpočtu. Jsou stanoveny také rizika plánu a systém měření kontroly. |
cs |
dc.format |
102 |
cs |
dc.format.extent |
1862846 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
strategic planning
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Projekt marketingový plán společnosti XY ke zvýšení jejich tržeb |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing plan for the year 2011 to increase sales of the company XY |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this thesis is based on studied literature to analyze the current situation in the company Epos, spol. s r.o. (next time just ?Epos?) and propose a marketing plan for this company for 2011. In the theoretical part is defined the basic terms which are related to strategic marketing planning and characterized small and medium businesses. Another chapter of my thesis describes the creation of a marketing plan and its structure and appro-priates analysis to determine the current situation in the company. In the analytical part of my thesis is characterized the company Epos. The marketing situation analysis is focus on the analysis of the current situation. These analyses are the main basis for creating a mar-keting plan of the company Epos for 2011. In the marketing plan are defined goals and strategies, which are specified in details in action programs, timetable and budget. There are defined the main risk of the plan and measurement control system. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21078
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account