Projekt marketingový plán společnosti XY ke zvýšení jejich tržeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingový plán společnosti XY ke zvýšení jejich tržeb

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Květáková, Zuzana
dc.date.accessioned 2012-03-11T11:03:37Z
dc.date.available 2012-03-11T11:03:37Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18071
dc.description.abstract Cílem mé diplomové práce je na základě prostudovaných literárních zdrojů analyzovat stávající stav společnosti Epos, spol. s r. o. (dále jen ?Epos?) a navrhnout marketingový plán pro tuto společnost na rok 2011. Teoretická část se bude zabývat základními pojmy k marketingovému strategickému plánování a také charakteristikou malého a středního podnikání. Poté je zde popsána samotná tvorba marketingového plánu, jeho struktura a analýzy vhodné ke zjištění současného stavu. Firma bude konkrétně charakterizována v praktické části této práce. Co se týče marketingové situační analýzy, tak zde jsem analy-zovala současný stav, v němž se společnost nachází. Výše zmíněné analýzy byly podkladem pro tvorbu marketingového plánu společnosti Epos na rok 2011. V marketingovém plánu jsou stanoveny cíle, strategie, jež je podrobně rozpracována do akčních programů, časového harmonogramu a rozpočtu. Jsou stanoveny také rizika plánu a systém měření kontroly. cs
dc.format 102 cs
dc.format.extent 1862846 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject strategic planning en
dc.subject marketing en
dc.title Projekt marketingový plán společnosti XY ke zvýšení jejich tržeb cs
dc.title.alternative Marketing plan for the year 2011 to increase sales of the company XY en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated The goal of this thesis is based on studied literature to analyze the current situation in the company Epos, spol. s r.o. (next time just ?Epos?) and propose a marketing plan for this company for 2011. In the theoretical part is defined the basic terms which are related to strategic marketing planning and characterized small and medium businesses. Another chapter of my thesis describes the creation of a marketing plan and its structure and appro-priates analysis to determine the current situation in the company. In the analytical part of my thesis is characterized the company Epos. The marketing situation analysis is focus on the analysis of the current situation. These analyses are the main basis for creating a mar-keting plan of the company Epos for 2011. In the marketing plan are defined goals and strategies, which are specified in details in action programs, timetable and budget. There are defined the main risk of the plan and measurement control system. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21078
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
květáková_2011_dp.pdfBlocked 1.776Mb PDF View/Open
květáková_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
květáková_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account