Projekt rozšíření obchodní sítě internetové společnosti Worldhotel-link.com Limited v oblasti cestovního ruchu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Basay, Ekaterina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T10:59:44Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T10:59:44Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18062
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem tohoto projektu je popsat a analyzovat marketingové strategie používané společností Worldhotel-link.com Limited a navrhnout takové marketingové strategie, které by vedly k efektivnímu rozšíření obchodní sítě. K dosažení těchto cílů popisuje nejprve teoretická část práce obecně používané obchodní strategie expanze společně s internetový-mi firmami působícími v oblasti cestovního ruchu. Projektová část se potom zabývá ná-vrhem strategie obchodního rozšíření sítě spolu s analýzou nového tržního potenciálu, tvorbou databáze partnerů, cenovou strategií a analýzou konkurence. |
cs |
dc.format |
pg. 91 |
cs |
dc.format.extent |
1535164 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Business Network
|
cs |
dc.subject |
Franchise
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
Marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
strategické aliance
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
Business Network
|
en |
dc.subject |
Franchise
|
en |
dc.subject |
Internet Marketing
|
en |
dc.subject |
Market
|
en |
dc.subject |
Marketing Strategy
|
en |
dc.subject |
Strategic Alliances
|
en |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.title |
Projekt rozšíření obchodní sítě internetové společnosti Worldhotel-link.com Limited v oblasti cestovního ruchu |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of the Business Network Expansion of Internet Operating Company Worldhotel-link.com Limited in the Field of Tourism |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this project is to describe and analyze the marketing strategies used by company Worldhotel-link.com Limited and to propose the marketing strategies for the Worldhotel-link.com Limited which may lead to efficient business network expansion. For this reason, the theoretical part describes the common strategies for business network ex-pansion for internet operating companies in the field of tourism. In the project part there is a proposal of business network expansion strategy along with new market potential analy-sis, perspective partners? database creation, pricing strategy and competitors? analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22655
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account