Projekt rozšíření obchodní sítě internetové společnosti Worldhotel-link.com Limited v oblasti cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozšíření obchodní sítě internetové společnosti Worldhotel-link.com Limited v oblasti cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Basay, Ekaterina
dc.date.accessioned 2012-03-11T10:59:44Z
dc.date.available 2012-03-11T10:59:44Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18062
dc.description.abstract Hlavním cílem tohoto projektu je popsat a analyzovat marketingové strategie používané společností Worldhotel-link.com Limited a navrhnout takové marketingové strategie, které by vedly k efektivnímu rozšíření obchodní sítě. K dosažení těchto cílů popisuje nejprve teoretická část práce obecně používané obchodní strategie expanze společně s internetový-mi firmami působícími v oblasti cestovního ruchu. Projektová část se potom zabývá ná-vrhem strategie obchodního rozšíření sítě spolu s analýzou nového tržního potenciálu, tvorbou databáze partnerů, cenovou strategií a analýzou konkurence. cs
dc.format pg. 91 cs
dc.format.extent 1535164 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Business Network cs
dc.subject Franchise cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject trh cs
dc.subject Marketingová strategie cs
dc.subject strategické aliance cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject Business Network en
dc.subject Franchise en
dc.subject Internet Marketing en
dc.subject Market en
dc.subject Marketing Strategy en
dc.subject Strategic Alliances en
dc.subject Tourism en
dc.title Projekt rozšíření obchodní sítě internetové společnosti Worldhotel-link.com Limited v oblasti cestovního ruchu cs
dc.title.alternative The Project of the Business Network Expansion of Internet Operating Company Worldhotel-link.com Limited in the Field of Tourism en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The main objective of this project is to describe and analyze the marketing strategies used by company Worldhotel-link.com Limited and to propose the marketing strategies for the Worldhotel-link.com Limited which may lead to efficient business network expansion. For this reason, the theoretical part describes the common strategies for business network ex-pansion for internet operating companies in the field of tourism. In the project part there is a proposal of business network expansion strategy along with new market potential analy-sis, perspective partners? database creation, pricing strategy and competitors? analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22655
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
basay_2011_dp.pdfBlocked 1.464Mb PDF View/Open
basay_2011_vp.zip 18.83Kb Unknown View/Open
basay_2011_op.doc 45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account