dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Musil, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T10:48:21Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T10:48:21Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18044
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá charakteristikou marketingových komunikací rádia Frekvence 1 při zavedení nového produktu na trh v letech 2009 a 2010. Novým produktem je v tomto případě pořad ?Den začíná v osm.? Autor popisuje u nového produktu okolnosti, které vedly k jeho vytvoření, měly vliv na jeho vývoj a formovaly ho v průběhu dvou let. Jsou zde vysvětleny základní principy a trendy, doprovázející zavedení nového produktu na trh. Důraz je kladen na dokumentaci marketingových komunikací a přehled výsledků poslechovosti rozhlasové stanice. Autor zkoumá vliv nového produktu na vnímání a posle-chovost Frekvence 1 na základě výsledků kvalitativního i kvantitativního výzkumu. Pozor-nost je věnována obsazení popisovaného produktu známými osobnostmi a jejich významem pro produkt. Práce zároveň poukazuje na obtíže, které je při zavedení nového produktu v rozhlase nutné řešit. V závěru nabízí konkrétní možnosti řešení. |
cs |
dc.format |
104 |
cs |
dc.format.extent |
2728029 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: Zavedení nového produktu na trh
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
využití známých osobností
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní a kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
Key words: Introduction of new product marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
the use of know-my personality
|
en |
dc.subject |
qualitative and quantitative research
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh - nový programový blok rozhlasové stanice Frekvence 1 - Ráno začíná v osm |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communications for the Introduction of New Product on the Market-a New Program Block The Frekvence 1 of a Radio Station-Morning Begins at Eight |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis discusses the characteristics of marketing communications, radio frequency in the introduction of a new product to market in 2009 and 2010. New product in this case show, "The day starts at eight." The author describes the new product, the circumstances of Sciences-ly to its creation, should influence its development and formed it over two years. There are explained basic principles and trends that accom-panied the introduction of a new product. DU-time is placed on marketing communications and documentation of survey results-listening radio stations reduced mobility. The author examines the impact of new product and audience rating the perception of a frequency based on the results of qualitative and quantitative research. Attention is given to the cast product described celebrities and their importance for the product. The work also highlights the difficulties when introducing a new product on the radio to be addres-sed. Finally offers the possibility of specific solutions. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18587
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|