Marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh - nový programový blok rozhlasové stanice Frekvence 1 - Ráno začíná v osm

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh - nový programový blok rozhlasové stanice Frekvence 1 - Ráno začíná v osm

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Musil, Petr
dc.date.accessioned 2012-03-11T10:48:21Z
dc.date.available 2012-03-11T10:48:21Z
dc.date.issued 2011-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18044
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá charakteristikou marketingových komunikací rádia Frekvence 1 při zavedení nového produktu na trh v letech 2009 a 2010. Novým produktem je v tomto případě pořad ?Den začíná v osm.? Autor popisuje u nového produktu okolnosti, které vedly k jeho vytvoření, měly vliv na jeho vývoj a formovaly ho v průběhu dvou let. Jsou zde vysvětleny základní principy a trendy, doprovázející zavedení nového produktu na trh. Důraz je kladen na dokumentaci marketingových komunikací a přehled výsledků poslechovosti rozhlasové stanice. Autor zkoumá vliv nového produktu na vnímání a posle-chovost Frekvence 1 na základě výsledků kvalitativního i kvantitativního výzkumu. Pozor-nost je věnována obsazení popisovaného produktu známými osobnostmi a jejich významem pro produkt. Práce zároveň poukazuje na obtíže, které je při zavedení nového produktu v rozhlase nutné řešit. V závěru nabízí konkrétní možnosti řešení. cs
dc.format 104 cs
dc.format.extent 2728029 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: Zavedení nového produktu na trh cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject využití známých osobností cs
dc.subject kvalitativní a kvantitativní výzkum cs
dc.subject Key words: Introduction of new product marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject the use of know-my personality en
dc.subject qualitative and quantitative research en
dc.title Marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh - nový programový blok rozhlasové stanice Frekvence 1 - Ráno začíná v osm cs
dc.title.alternative Marketing Communications for the Introduction of New Product on the Market-a New Program Block The Frekvence 1 of a Radio Station-Morning Begins at Eight en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated The master thesis discusses the characteristics of marketing communications, radio frequency in the introduction of a new product to market in 2009 and 2010. New product in this case show, "The day starts at eight." The author describes the new product, the circumstances of Sciences-ly to its creation, should influence its development and formed it over two years. There are explained basic principles and trends that accom-panied the introduction of a new product. DU-time is placed on marketing communications and documentation of survey results-listening radio stations reduced mobility. The author examines the impact of new product and audience rating the perception of a frequency based on the results of qualitative and quantitative research. Attention is given to the cast product described celebrities and their importance for the product. The work also highlights the difficulties when introducing a new product on the radio to be addres-sed. Finally offers the possibility of specific solutions. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18587
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
musil_2011_dp.pdf 2.601Mb PDF View/Open
musil_2011_vp.pdf 57.92Kb PDF View/Open
musil_2011_op.doc 127Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account