dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Skřička, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T10:42:31Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T10:42:31Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18035
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem práce je vypracování projektu, který by pomohl politickému subjektu Česká pirátská strana získat nové příznivce a voliče. Teoretická část práce předkládá rešerši politického marketingu, nových marketingových nástrojů souvisejících s rozvojem internetu a v neposlední řadě představuje zkoumaný subjekt. Teoretická část předkládá východiska pro analytickou a projektovou část práce. V praktické části jsou různými výzkumnými metodami zkoumána východiska pro projektovou část, jejíž hlavní náplní je popis projektu internetového vydavatelství ? nové netradiční platformy sdružující mladé umělce a zástupce mladší generace se zájmem o svobodnou tvorbu mimo mainstream. |
cs |
dc.format |
108 stran (143 648 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
7445002 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Politická strana
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
Web 2.0
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
e-marketing
|
cs |
dc.subject |
politický marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
politický trh
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
hloubkový rozhovor
|
cs |
dc.subject |
formální analýza
|
cs |
dc.subject |
internetové vydavatelství
|
cs |
dc.subject |
Political party
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
Web 2.0
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
e-marketing
|
en |
dc.subject |
political marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
political market
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
in-depth interview
|
en |
dc.subject |
formal analysis
|
en |
dc.subject |
internet publishing house
|
en |
dc.title |
E-marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu |
cs |
dc.title.alternative |
E-marketing of a Political Party: Internet Presentation of the Czech Pirate Party |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this diploma thesis is creation of a project that would support the Czech pirate party ? a relatively new political organization in the Czech Republic. The goal of the project is to find fans and supporters to the party. The desk study analyses technical literature in the field of political marketing, it describes new marketing tools originating from the recent developments in internet communication and gives introduction to the examined subject, i.e. the Czech pirate party. The desk study sets standards for the analytical and project sections of this thesis. The analytical section brings comprehensive overview of internet marketing activities by the Czech pirate party that serves as the basis for the project part. The project described is an internet publishing house ? a new original platform that would aggregate young artists and fans, who are interested in products of creative freedom outside the mainstream. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18602
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|