dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Zezulová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T10:23:37Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T10:23:37Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18006
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem multikulturní výchovy na základních školách, zp?so-by a metodami její realizace, multikulturní výchovou v rámcovém vzdělávacím programu a ve školních vzdělávacích programech. Teoretická část pojednává o základních pojmech týkajících se multikulturní výchovy a její podobě v českém základním vzdělávání. Z teore-tické části vychází část praktická, která kvalitativním výzkumem zjišťuje zp?soby realizace multikulturní výchovy na vybraných školách prostřednictvím rozhovor? a obsahové analý-zy dokumentu školní vzdělávací program. Kvalitativní část je doplněna o kvantitativní, která si klade za cíl zjistit postoje vyučujících pedagog? k menšinám. |
cs |
dc.format |
67 |
cs |
dc.format.extent |
1955545 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Multikulturní výchova
|
cs |
dc.subject |
Rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
Školní vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
Metody multikulturní výchovy
|
cs |
dc.subject |
Multicultural education
|
en |
dc.subject |
General educational program
|
en |
dc.subject |
School educationl program
|
en |
dc.subject |
Met-hods of multicultural education
|
en |
dc.title |
Multikulturní výchova na Základní škole |
cs |
dc.title.alternative |
Multicultural education in elementary school |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2011-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with multicultural education in elementary schools, the ways and methods of its implementation, multicultural education in the general educational program and school educational programs. The theoretical part discusses the basic concepts related to multicultural education and its form in the Czech basic education. The practical part is based on the theoretical part, qualitative research that identifies ways of implementation of multicultural education in selected schools through interviews and document content anal-ysis of school educational program. The qualitative part is complemented by quantitative, which aims to identify teacher attitudes towards minorities. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19293
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-19 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
multikulturalita
|
cs |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
cultural diversity
|
en |