dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Gondek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T10:12:10Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T10:12:10Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17986
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je zpracování teoretických východisek k problematice textu na webových stránkách a to zejména se zaměřením na hlediska použitelnosti a vyhledatelnosti. Z jakých pohledů lze text analyzovat a rovněž naznačit, které metody lze pro jejich prověřování použít. Při psaní práce jsem vycházel především z vlastních znalostí a zkušeností, které jsem nabyl dlouholetým samostudiem, při práci ve společnosti AKON Česká republika, s.r.o., která se problematikou webových stránek dlouhodobě zabývá. V této společnosti je právě analýza webových stránek z nejrůznějších pohledů jednou z nejdůležitějších služeb a do dnešního dne si ji pro potřeby rozvoje své firemní prezentace objednaly stovky individuálních i firemních klientů. Protože některé analytické postupy a metody jsou lépe srozumitelné z příkladů než z textového popisu, použil jsem k tomuto účelu ve své práci některé obecně známé weby, které jsem na základě stanovených pravidel v projektové části analyzoval. |
cs |
dc.format |
49 s. |
cs |
dc.format.extent |
2473311 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Webové stránky
|
cs |
dc.subject |
text
|
cs |
dc.subject |
použitelnost
|
cs |
dc.subject |
přístupnost
|
cs |
dc.subject |
vyhledatelnost
|
cs |
dc.subject |
optimalizace
|
cs |
dc.subject |
Web sites
|
en |
dc.subject |
text
|
en |
dc.subject |
usability
|
en |
dc.subject |
availability
|
en |
dc.subject |
search optimalization
|
en |
dc.title |
Role textu na webových stránkách |
cs |
dc.title.alternative |
The Role of Text on Web Pages |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šula, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2011-10-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The target of this work is the theoretical data processing concerning the text problems on the web sites and especially focusing on the search and usability aspects. The views at the text analyzing and also indicate, which methods are possible to use for their checking. While writing this work I resulted in particular from my own skills and experience, which I gained by longtime study while working at the company AKON Czech Republic, s.r.o./ltd., which has been dealing with the web site problems in the long term. The web site analysis from a different points of view is one of the most important services of this company and till today hundreds of individual and company clients have ordered it for their company presentation development needs. As some of the analysis ways and methods are better understandable from the examples than from the text description, I used some generally known webs for this purpose in my work. I analysed these webs based on defined rules in the project part. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
22894
|
|
dc.date.assigned |
2011-05-27 |
|
utb.result.grade |
Fx |
|