Efektivita TV reklamy v rámci komunikačního mixu a specifika jejího vlivu na mladou generaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vysekalová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Bartáková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T10:07:42Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T10:07:42Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17980
|
|
dc.description.abstract |
Záměrem diplomové práce je za pomoci dostupných zdrojů, odborných článků a primárních šetření zmapovat efektivitu televizní reklamy v působení na mladou generaci. Teoretická část podává vysvětlení základních pojmů vztahujících se k tématu diplomové práce. Vymezuje základní termíny komunikačního mixu zaměřené na specifikaci televize jako média. Praktická část pak porovnává dostupné studie výzkumných agentur s vlastním dotazníkovým šetřením. Dále se pozornost obrací na nové technologie a sociální marketing. V projektové části se soustředím na realizovatelný návrh aktivity zaměřené na nábor mladých fotbalistů s vyuţitím efektivních médií pro komunikaci s cílovou skupinou. Realizovaný dotazníkový výzkum a ostatní primární šetření jsou důleţitým kritériem pro vyhodnocení hypotéz. Závěrem práce bude zformováno doporučení pro efektivní spolupráci mezi společností Nike a mladou generací. |
cs |
dc.format |
133 s |
cs |
dc.format.extent |
3128863 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
TV reklama
|
cs |
dc.subject |
psychologie reklamy
|
cs |
dc.subject |
nové technologie
|
cs |
dc.subject |
nová média
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
mobilní marketing
|
cs |
dc.subject |
apely
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
sociální skupina
|
cs |
dc.subject |
mladá generace
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
hodnoty
|
cs |
dc.subject |
Communication mix
|
en |
dc.subject |
TV advertising
|
en |
dc.subject |
psychology
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
new technology
|
en |
dc.subject |
new media
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
mobile marketing
|
en |
dc.subject |
appeals
|
en |
dc.subject |
efficiency
|
en |
dc.subject |
social group
|
en |
dc.subject |
the young generation
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
values
|
en |
dc.title |
Efektivita TV reklamy v rámci komunikačního mixu a specifika jejího vlivu na mladou generaci |
cs |
dc.title.alternative |
Efficiency of TV Advertising in the Communication Mix and Its Specific Influence on the Young Generation |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2011-10-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to map the effectiveness of television advertising in the life of the younger generation using all available resources, articles and primary survey. The theoretical part explains the basic concepts related to the topic of the thesis. It defines the basic terms of the communication mix, focusing on the specification of television as a medium. The practical part of the study compares the available research agencies in comparison with my own questionnaire survey. Furthermore, attention is focused on new technologies and social marketing. The project is part is focused on marketing activity while recruiting young footballers with the use of effective media for communicating with the target group. My primary survey and other primary research are an important criteria for evaluation of my hypotheses. At the end of the thesis there will be recommended steps for effective collaboration between Nike and the young generation. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18505
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account