Efektivita TV reklamy v rámci komunikačního mixu a specifika jejího vlivu na mladou generaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita TV reklamy v rámci komunikačního mixu a specifika jejího vlivu na mladou generaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Bartáková, Jana
dc.date.accessioned 2012-03-11T10:07:42Z
dc.date.available 2012-03-11T10:07:42Z
dc.date.issued 2011-09-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17980
dc.description.abstract Záměrem diplomové práce je za pomoci dostupných zdrojů, odborných článků a primárních šetření zmapovat efektivitu televizní reklamy v působení na mladou generaci. Teoretická část podává vysvětlení základních pojmů vztahujících se k tématu diplomové práce. Vymezuje základní termíny komunikačního mixu zaměřené na specifikaci televize jako média. Praktická část pak porovnává dostupné studie výzkumných agentur s vlastním dotazníkovým šetřením. Dále se pozornost obrací na nové technologie a sociální marketing. V projektové části se soustředím na realizovatelný návrh aktivity zaměřené na nábor mladých fotbalistů s vyuţitím efektivních médií pro komunikaci s cílovou skupinou. Realizovaný dotazníkový výzkum a ostatní primární šetření jsou důleţitým kritériem pro vyhodnocení hypotéz. Závěrem práce bude zformováno doporučení pro efektivní spolupráci mezi společností Nike a mladou generací. cs
dc.format 133 s cs
dc.format.extent 3128863 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject TV reklama cs
dc.subject psychologie reklamy cs
dc.subject nové technologie cs
dc.subject nová média cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject mobilní marketing cs
dc.subject apely cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject sociální skupina cs
dc.subject mladá generace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject hodnoty cs
dc.subject Communication mix en
dc.subject TV advertising en
dc.subject psychology en
dc.subject advertising en
dc.subject new technology en
dc.subject new media en
dc.subject social marketing en
dc.subject mobile marketing en
dc.subject appeals en
dc.subject efficiency en
dc.subject social group en
dc.subject the young generation en
dc.subject communication en
dc.subject analysis en
dc.subject research en
dc.subject values en
dc.title Efektivita TV reklamy v rámci komunikačního mixu a specifika jejího vlivu na mladou generaci cs
dc.title.alternative Efficiency of TV Advertising in the Communication Mix and Its Specific Influence on the Young Generation en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2011-10-10
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to map the effectiveness of television advertising in the life of the younger generation using all available resources, articles and primary survey. The theoretical part explains the basic concepts related to the topic of the thesis. It defines the basic terms of the communication mix, focusing on the specification of television as a medium. The practical part of the study compares the available research agencies in comparison with my own questionnaire survey. Furthermore, attention is focused on new technologies and social marketing. The project is part is focused on marketing activity while recruiting young footballers with the use of effective media for communicating with the target group. My primary survey and other primary research are an important criteria for evaluation of my hypotheses. At the end of the thesis there will be recommended steps for effective collaboration between Nike and the young generation. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18505
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
bartáková_2011_dp.pdf 2.983Mb PDF View/Open
bartáková_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
bartáková_2011_op.doc 133Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account