Projekt strategie rozvoje firmy Cloudia s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt strategie rozvoje firmy Cloudia s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Navrátilová, Jana
dc.date.accessioned 2012-03-11T10:01:07Z
dc.date.available 2012-03-11T10:01:07Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17970
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu strategie startujícímu mikropodniku Cloudia s. r.o., jehož společníci podnikají v oblasti informačních technologií. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. První část shrnuje teoretické poznatky, které slouží jako podklad pro vypracování dalších částí. Analytická část představuje společnost Cloudia s.r.o., její předmět podnikání a produktové portfolio. Dále je v analytické části popsáno externí a interní prostředí firmy, jež vychází z postupů stanovených v teoretické části. Výstupem z externí a interní analýzy je SWOT analýza. Projektová část stanovuje strategii, jež je založena na výsledcích analytické části. cs
dc.format 119 s. cs
dc.format.extent 3975751 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject strategie cs
dc.subject strategické řízení cs
dc.subject malé a střední podnikání cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject IT cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject Strategy en
dc.subject strategic management en
dc.subject small business en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject IT en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's five forces model en
dc.title Projekt strategie rozvoje firmy Cloudia s.r.o. cs
dc.title.alternative Development Strategy Project for Cloudia s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The goal of this diploma thesis is a proposal of strategy for newly founded IT micro enter-prise Cloudia s.r.o. Diploma thesis is divided into 3 parts: theoretical, analytical and project. The first part summarizes theoretical knowledge, which is then used for the rest of diploma thesis. Analytical part introduce Cloudia s.r.o., its business subject and product portfolio. Then there are the analyses of internal and external environment, which are de-veloped according to procedures specified in the theoretical part. External and internal en-vironment analysis results are used for a SWOT analysis. The project formulates a strategy based on results of the analytical part. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21230
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
navrátilová_2011_dp.pdfBlocked 3.791Mb PDF View/Open
navrátilová_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
navrátilová_2011_op.doc 68Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account