dc.contributor.advisor |
Šťastná, Jarmila
|
|
dc.contributor.author |
Krčková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T09:59:49Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T09:59:49Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17968
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou záškoláctví na odborném učilišti. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy a problematika záškoláctví jako poruchy chování s jejími příčinami, rozdělením, důsledky a řešením. V neposlední řadě je v této části uvedena i problematika školní fobie a pomoc, která může být záškolákům poskytnuta. Praktická část je věnována zjištění stavu záškoláctví na odborném učilišti a zjištění vztahu záškoláků k výchovnému poradci. |
cs |
dc.format |
74 s., 13 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1606992 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociálně patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
poruchy chování
|
cs |
dc.subject |
záškoláctví
|
cs |
dc.subject |
školní fobie
|
cs |
dc.subject |
školní výchovné poradenství
|
cs |
dc.subject |
social pathologies
|
en |
dc.subject |
behavioral problems
|
en |
dc.subject |
truancy
|
en |
dc.subject |
school phobia
|
en |
dc.subject |
school educational guidance
|
en |
dc.title |
Záškoláctví studentů na odborném učilišti |
cs |
dc.title.alternative |
Truancy of students at vocational school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Machů, Eva |
|
dc.date.accepted |
2011-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor work deals with the issue of truancy at vocational school. The theoretical part deals with basic concepts and issues relating to truancy such as problems with behavior disorder and its causes, distribution, consequences and solutions. This part also deals with the issue of school phobia and assistance, that can be provided for truants. The practical part is devoted to finding the state of truancy at vocational school and revealing the relationship between truants and educational consultants. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19414
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-20 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
učňovské školství
|
cs |
local.subject |
záškoláctví
|
cs |
local.subject |
vocational schooling
|
en |
local.subject |
truancy
|
en |