Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Jarošová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T09:56:22Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T09:56:22Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17962
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je navrhnout efektivní e-marketingovou komunikaci internetového projektu TV Link. Práce je rozčleněna na teoretickou a analytickou část. Teoretická část bakalářské práce se zabývá úvodem do problematiky Internetu, jakožto moderního marketingového nástroje, jeho vztahem s marketingem a v neposlední řadě také e-marketingovou komunikací a komunikačním mixem prostřednictvím Internetu. Analytická část je věnována využití e-marketingové komunikace v projektu TV Link. Na základě analýzy jsou doporučeny návrhy na zkvalitnění a zefektivnění e-marketingu a objasněny přínosy navrhovaných změn. |
cs |
dc.format |
65 s. (73 580 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2439846 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
e-marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
webová stránka
|
cs |
dc.subject |
Google Analytics
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
e-marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
web page
|
en |
dc.subject |
Google Analytics
|
en |
dc.title |
Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of e-marketing communications of the internet project TV Link |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Roubalíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor's thesis is to provide efficient e-marketing communication of the internet project TV Link. The bachelor's thesis is devided into theoretical and analytical part. The theoretical part deals with introduction the problems of the Internet as a modern marketing tool, it's relationship with marketing and last but not least also e-marketing communication and communication mix through the Internet. The analytical part is devoted to the use of e-marketing communication in project TV Link. Based on the analysis the recomended solutions are to improve e-marketing and then explain the benefits of the proposed changes. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22546
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
elektronický obchod
|
cs |
local.subject |
marketing
|
cs |
local.subject |
electronic commerce
|
en |
local.subject |
marketing
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account