Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Jarošová, Barbora
dc.date.accessioned 2012-03-11T09:56:22Z
dc.date.available 2012-03-11T09:56:22Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17962
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je navrhnout efektivní e-marketingovou komunikaci internetového projektu TV Link. Práce je rozčleněna na teoretickou a analytickou část. Teoretická část bakalářské práce se zabývá úvodem do problematiky Internetu, jakožto moderního marketingového nástroje, jeho vztahem s marketingem a v neposlední řadě také e-marketingovou komunikací a komunikačním mixem prostřednictvím Internetu. Analytická část je věnována využití e-marketingové komunikace v projektu TV Link. Na základě analýzy jsou doporučeny návrhy na zkvalitnění a zefektivnění e-marketingu a objasněny přínosy navrhovaných změn. cs
dc.format 65 s. (73 580 znaků) cs
dc.format.extent 2439846 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Internet cs
dc.subject e-marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SEO cs
dc.subject webová stránka cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject Internet en
dc.subject e-marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject SEO en
dc.subject web page en
dc.subject Google Analytics en
dc.title Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link cs
dc.title.alternative Analysis of e-marketing communications of the internet project TV Link en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Roubalíková, Jana
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor's thesis is to provide efficient e-marketing communication of the internet project TV Link. The bachelor's thesis is devided into theoretical and analytical part. The theoretical part deals with introduction the problems of the Internet as a modern marketing tool, it's relationship with marketing and last but not least also e-marketing communication and communication mix through the Internet. The analytical part is devoted to the use of e-marketing communication in project TV Link. Based on the analysis the recomended solutions are to improve e-marketing and then explain the benefits of the proposed changes. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22546
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade B
local.subject elektronický obchod cs
local.subject marketing cs
local.subject electronic commerce en
local.subject marketing en


Files in this item

Files Size Format View
jarošová_2011_bp.pdfBlocked 2.326Mb PDF View/Open
jarošová_2011_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
jarošová_2011_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account