Hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zajitzová, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Hortová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T09:25:07Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T09:25:07Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17919
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na školní hodnocení žáků na prvním stupni ZŠ. Teore-tická část je rozdělena do čtyř základních částí. První část pojednává o hodnocení obecně. Druhá část přináší definici pojmu školní hodnocení, jeho typy, fáze, funkce a formy. Třetí část je zaměřena na dva způsoby hodnocení ? klasifikace a slovní hodnocení. Čtvrtá část se zabývá účastníky školního hodnocení ? pedagog, žák, rodiče žáka. Praktická část práce je zaměřena na výzkum. Pomocí dotazníkového šetření jsem zjišťovala postoje rodičů a pe-dagogů ke konkrétnímu způsobu hodnocení. |
cs |
dc.format |
81 s. |
cs |
dc.format.extent |
2284917 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
typy
|
cs |
dc.subject |
fáze
|
cs |
dc.subject |
funkce
|
cs |
dc.subject |
formy
|
cs |
dc.subject |
klasifikace
|
cs |
dc.subject |
slovní hodnocení
|
cs |
dc.subject |
známka
|
cs |
dc.subject |
objektivita
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
types
|
en |
dc.subject |
stages
|
en |
dc.subject |
functions
|
en |
dc.subject |
forms
|
en |
dc.subject |
classification
|
en |
dc.subject |
rating of words
|
en |
dc.subject |
mark
|
en |
dc.subject |
externality
|
en |
dc.subject |
pedagogue
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.title |
Hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ |
cs |
dc.title.alternative |
Assessment of pupils to 1 primary school |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novotná, Jarmila |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with school clasification at first stage in elementary school. Theoretical part is divided in four basic parts. First part deals with classification. Second part give us more information about the term of school classification, its types, stages, functions and forms. Third part deals with two concepts of clasification ? clasification itself and rating of words. Fourth part is covering the participants ? pedagogue, student and parents. Practical part aims on research. I have identify bearings of parents and pedagogues to the specific forms of clasification ? using independent questionary. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19243
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-19 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
hodnocení žáků
|
cs |
local.subject |
evaluation of school children
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account