dc.contributor.advisor |
Krenar, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Žádníková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T08:58:46Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T08:58:46Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17877
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je vytvořit projekt dalšího vzdělávání zaměstnanců ve firmě Elektrocentrum trading, spol. s r. o. Teoretická část představuje rozbor dostupné literatury v oblasti firemního vzdělávání a plánování vzdělávacích programů. Praktická část je věnovaná charakteristice společnosti, analýze vzdělávacích potřeb firmy a projektu dalšího vzdělávání. Analýza vzdělávacích potřeb zahrnuje analýzu organizace, pracovních míst a osob. Projekt dalšího vzdělávání popisuje návrh vzdělávacího programu včetně časového plánu, vymezení nákladů, volby metod a analýzy rizik. |
cs |
dc.format |
91 s. |
cs |
dc.format.extent |
3481068 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
firemní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
analýza vzdělávacích potřeb
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
časový plán
|
cs |
dc.subject |
Corporate education
|
en |
dc.subject |
educational needs analysis
|
en |
dc.subject |
educational program
|
en |
dc.subject |
time plan
|
en |
dc.title |
Projekt dalšího vzdělávání zaměstnanců ve firmě Elektrocentrum trading, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of further education for employees in firm Elektrocentrum trading Ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tyl, Petr |
|
dc.date.accepted |
2011-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this thesis is to compose a projekct of corporate education of employees in Elektrocentrum trading, spol. s r. o. The theoretical part presents the entire range of literature in area of corporate education and planning of educational programs. The practical part engages in company overwiew, analysis of corporate educational needs and project of additional education. The analysis of educational needs covers analysis of organization, work positions and members of staff. Project of additional education describes concept of education system including time planning, cost specification, form and method selection and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21984
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
A |
|