dc.contributor.advisor |
Trnka, Vlastislav
|
|
dc.contributor.author |
Vráželová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T08:35:09Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T08:35:09Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17839
|
|
dc.description.abstract |
Význam této bakalářské práce spočívá v řešení marketingové podpory nového produktu v oblasti strojírenské výroby. V teoretické části se zabývám zejména průmyslovým trhem, produktem, reklamou, cenou, odbytovými cestami a SWOT analýzou. V praktické části představuji společnost XY, uvádím SWOT analýzu firmy, rozebírám zajišťování kvality produktu a systém QFD. Pokračuji analýzou reklamy podniku, bodem zlomu, následně se zmiňuji o distribuci a tuto část uzavírám validací vývoje. V závěru práce navrhuji vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení efektivnosti marketingové podpory nového produktu a zhodnocuji prospěch práce jako celku. |
cs |
dc.format |
67 s. (83 482 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3355832 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
systém QFD
|
cs |
dc.subject |
bod zlomu
|
cs |
dc.subject |
stanovení a vývoj ceny
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
validace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
system QFD
|
en |
dc.subject |
break even point
|
en |
dc.subject |
assesment and development of a price
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
validation
|
en |
dc.title |
Marketingová podpora nového produktu v oblasti strojírenské výroby |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing support of a new product in engineering production branch |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The meaning of this baccalaur thesis consist in analysis of a marketing support of a new product in engineering production branch. In theory I describe especially business to business markets, product, advertisement, price, distribution and SWOT analysis. In practically part I introduce the company, I present SWOT analysis of the firm, continue of the product, particularly quality of the product and QFD systém. Then I mention analysis of an advertisement, break even point, distribution and validation. In finale part I propose suite introduction which point to innovation the marketing support of the new product. And I evaluate the thesis as a complex. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21268
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
C |
|