dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Ježková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T08:34:23Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T08:34:23Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17838
|
|
dc.description.abstract |
Cvičení k předmětu Teorie zpracování dat se stále vyvíjejí, stejně jako využívání didaktic-kých prostředků v tomto předmětu. V práci je popsán kvalitativní a kvantitativní výzkum, který se zaměřuje na správné nasměrování tohoto vývoje. Analýzou dat z dotazníku, pozo-rování a dokumentů lze získat cenné informace. Zpracováním těchto informací pak nalez-neme cestu k tomu, jak efektivně využívat didaktické prostředky ve cvičeních. |
cs |
dc.format |
61 s. (s přílohami 73 s.) |
cs |
dc.format.extent |
2236576 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
didaktické prostředky
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
pozorování
|
cs |
dc.subject |
dokumenty
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
didactics
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
observation
|
en |
dc.subject |
documents
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.title |
Využití a efektivita didaktických prostředků ve cvičeních k předmětu Teorie zpracování dat. |
cs |
dc.title.alternative |
Use and effectiveness of teaching facilities in the exercises to the subject of Theory of data processing. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novotná, Jarmila |
|
dc.date.accepted |
2011-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Seminars on Theory of Data Processing are still progressing as well as the use of didactics in this subject. The work describes the qualitative and quantitative research, which is aimed to the right direction of this development. Analysis of dates from the questionnaire, obser-vations and documents, can give us a lot of valuable information. Processing of this infor-mation will give us the way how to use the didactics in these seminars effectively. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
18967
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
učební pomůcky
|
cs |
local.subject |
didaktické pomůcky
|
cs |
local.subject |
odborné předměty
|
cs |
local.subject |
zpracování dat
|
cs |
local.subject |
vysoké školy
|
cs |
local.subject |
teaching aids
|
en |
local.subject |
teaching aids
|
en |
local.subject |
specialized school subjects
|
en |
local.subject |
data processing
|
en |
local.subject |
universities and colleges
|
en |