dc.contributor.advisor |
Šalenová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Hochlová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T02:26:19Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T02:26:19Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17826
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem mé práce je zjistit, jaký vztah k profesi mají sociální pracovníci, působící v sociálně terapeutických dílnách ve Zlínském kraji, a které aspekty by tento vztah mohly změnit. V teoretické části charakterizuji osobnost sociálního pracovníka, vlivy, které na něj mohou při práci působit a dále práci v týmu, pracovními procesy, přístupy. V praktické časti, využívám metodu polostrukturovaného rozhovoru k získání potřebných informací, které následně analyzuji. |
cs |
dc.format |
68 s. (87 644) |
cs |
dc.format.extent |
3282287 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální pracovník
|
cs |
dc.subject |
profese
|
cs |
dc.subject |
sociálně terapeutická dílna
|
cs |
dc.subject |
social worker
|
en |
dc.subject |
profession
|
en |
dc.subject |
social and therapeutic workshop
|
en |
dc.title |
Pracovníci sociálně terapeutických dílen a jejich vztah k profesi |
cs |
dc.title.alternative |
Workers social therapeutic workshops and their relationship to the profession |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurtíková, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2011-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
My main goal is to find out how to relate to the profession the social workers involved in social therapy workshops in the Zlín Region and which aspects of such a relationship could change. The theoretical part describes the personality of the social worker's influence, which it can operate at work and teamwork, work processes and approaches. In the practical part I use the structured interview method to obtain the necessary information which it subsequently analyzed. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19395
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-20 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
chráněné dílny
|
cs |
local.subject |
sociální opora
|
cs |
local.subject |
sociální pracovníci
|
cs |
local.subject |
sheltered workshops
|
en |
local.subject |
social support
|
en |
local.subject |
social workers
|
en |