Pracovníci sociálně terapeutických dílen a jejich vztah k profesi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pracovníci sociálně terapeutických dílen a jejich vztah k profesi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šalenová, Eva
dc.contributor.author Hochlová, Michaela
dc.date.accessioned 2012-03-11T02:26:19Z
dc.date.available 2012-03-11T02:26:19Z
dc.date.issued 2011-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17826
dc.description.abstract Hlavním cílem mé práce je zjistit, jaký vztah k profesi mají sociální pracovníci, působící v sociálně terapeutických dílnách ve Zlínském kraji, a které aspekty by tento vztah mohly změnit. V teoretické části charakterizuji osobnost sociálního pracovníka, vlivy, které na něj mohou při práci působit a dále práci v týmu, pracovními procesy, přístupy. V praktické časti, využívám metodu polostrukturovaného rozhovoru k získání potřebných informací, které následně analyzuji. cs
dc.format 68 s. (87 644) cs
dc.format.extent 3282287 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální pracovník cs
dc.subject profese cs
dc.subject sociálně terapeutická dílna cs
dc.subject social worker en
dc.subject profession en
dc.subject social and therapeutic workshop en
dc.title Pracovníci sociálně terapeutických dílen a jejich vztah k profesi cs
dc.title.alternative Workers social therapeutic workshops and their relationship to the profession en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurtíková, Michaela
dc.date.accepted 2011-06-13
dc.description.abstract-translated My main goal is to find out how to relate to the profession the social workers involved in social therapy workshops in the Zlín Region and which aspects of such a relationship could change. The theoretical part describes the personality of the social worker's influence, which it can operate at work and teamwork, work processes and approaches. In the practical part I use the structured interview method to obtain the necessary information which it subsequently analyzed. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19395
dc.date.assigned 2011-01-20
utb.result.grade A
local.subject chráněné dílny cs
local.subject sociální opora cs
local.subject sociální pracovníci cs
local.subject sheltered workshops en
local.subject social support en
local.subject social workers en


Files in this item

Files Size Format View
hochlová_2011_bp.pdf 3.130Mb PDF View/Open
hochlová_2011_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
hochlová_2011_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account