CSR jako součást etického řízení vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

CSR jako součást etického řízení vybrané firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Řepková, Lucie
dc.date.accessioned 2012-03-11T02:18:39Z
dc.date.available 2012-03-11T02:18:39Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17809
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je analýza povědomí českých zákaznic o CSR projektech/aktivitách společnosti L'Oreál a navrhnout možná zlepšení. V teoretické části jsou zpracovány základ-ní pojmy vztahující se k etickému řízení a konceptu Corporate Social Responsibility. V praktické části je představena společnost L'Oreál, nástroje etického řízení a hlavní cílové skupiny společnosti. Poslední kapitola praktické části se věnuje výsledné analýze dotazníkové šetření a SWOT analýze CSR aktivit/projektů společnosti L'Oreál. V projektové části jsou formulovány návrhy zlepšení zkoumanému podniku a doporučení dalšího postupu za účelem zvýšení povědomí českých zákaznic o CSR projektech/aktivitách společnosti L'Oreál. cs
dc.format 92 s. cs
dc.format.extent 2642547 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Společenská odpovědnost firem cs
dc.subject Corporate Social Responsibility cs
dc.subject L'Oreál cs
dc.subject podniková etika cs
dc.subject etické řízení cs
dc.subject teorie Stakeholders cs
dc.subject dimenze CSR cs
dc.subject Global Reporting Initiative cs
dc.subject UN Global Compact cs
dc.subject G3 Guidleiness cs
dc.subject Green Book cs
dc.subject triple-bottom-line cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Corporate Social Responsibility en
dc.subject L'Oreál en
dc.subject Business Ethics en
dc.subject Ethical management en
dc.subject Theory of Stakeholders en
dc.subject Dimension of CSR en
dc.subject Global Reporting Initiative en
dc.subject UN Global Compact en
dc.subject G3 Guidleiness en
dc.subject Green Book en
dc.subject triple-bottom-line en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title CSR jako součást etického řízení vybrané firmy cs
dc.title.alternative CRS as a Part of the Ethical Strategy of Selected Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is the analysis of czech customer's awareness of CSR pro-ject/activities of company L'Oreal and its impact on purchasing behavior. The theoretical part presents information related to ethical management and the concept of Corporate So-cial Responsibility. The practical part presented basic facts about L'Oreal, its ethical tools and the main target groups. The practical part also shown final analysis of survey's results and SWOT analysis of CSR activities/projects made by L'Oreál. In the project part are for-mulated final recommendations, which could help to increase czech customer's awareness of CSR activities/projects of company L'Oreál. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18420
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
řepková_2011_dp.pdf 2.520Mb PDF View/Open
řepková_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open
řepková_2011_op.doc 130Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account