Projekt realizace prodejny s dětským zbožím

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt realizace prodejny s dětským zbožím

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Uherková, Gabriela
dc.date.accessioned 2012-03-10T19:34:45Z
dc.date.available 2012-03-10T19:34:45Z
dc.date.issued 2011-08-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17748
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá studií proveditelnosti pro vstup maloobchodní prodejny s dětským oblečením na trh. Tato studie bude sledovat kroky podnikatelského projektu a zodpoví otázku, zda je tato podnikatelská vize realizovatelná. Teoretická část obsahuje pojmy a poznatky týkající se podnikatelského plánu. V praktické části bude provedena analýza konkurence, taktéž analýza konkurenčních sil. Následně bude vypracován konkrétní projekt tohoto podnikatelského záměru, který bude obsahovat obchodní, marketingový a finanční plán. cs
dc.format 59 s. (72 400 znaků). cs
dc.format.extent 862066 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikatelský záměr cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject podnikatel cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject riziko cs
dc.subject business purpose en
dc.subject business en
dc.subject project en
dc.subject businessman en
dc.subject marketing mix en
dc.subject target group en
dc.title Projekt realizace prodejny s dětským zbožím cs
dc.title.alternative Children's Clothing Outlet Project en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2011-09-06
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with a feasibility study for a retail unit with children's clothing entering Czech market. The study follows up the steps of the business plan. Very important is to find out whether the business vision is practicable, viable and whether such business might be competitive. In the theoretical is discussed basic information about the business plan, its structure and content. In the practical part are implemented analysis of competition and competitive forces. The thesis also include commercial, marketing and financial plan. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21627
dc.date.assigned 2011-05-23
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
uherková_2011_bp.pdf 841.8Kb PDF View/Open
uherková_2011_vp.pdf 688.9Kb PDF View/Open
uherková_2011_op.pdf 751.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account