Supervize a její důležitost v pomáhajících profesích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Prášilová, Halka
|
|
dc.contributor.author |
Bláhová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T19:16:34Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T19:16:34Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17722
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na historii pomáhajících profesí a jejich vývoj. Hlavní, podstatná část teoretické části je věnována popis supervize, jejím druhům, možnostem realizace, Práce v neposlední řadě snaží popsat syndrom burn-out a dále také popisuje další možnosti realizace jedince, pokud není možné v organizaci realizovat supervizi. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na průzkum a potvrzení, resp. vyvrácení dvou hypotéz ? viz. praktická část BP. Průzkum probíhal mezi pracovníky pomáhajících profesí, kdy se jednalo zejména o zjištění jejich postoje k supervizi. |
cs |
dc.format |
60 s. |
cs |
dc.format.extent |
519428 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Supervize
|
cs |
dc.subject |
supervizor
|
cs |
dc.subject |
syndrom burn-out
|
cs |
dc.subject |
logoterapie
|
cs |
dc.subject |
laická supervize
|
cs |
dc.subject |
Supervision
|
en |
dc.subject |
supervisor
|
en |
dc.subject |
syndrom burn-out
|
en |
dc.subject |
logotherapy
|
en |
dc.subject |
lay supervision
|
en |
dc.title |
Supervize a její důležitost v pomáhajících profesích |
cs |
dc.title.alternative |
Supervision and it's importance in helping professions |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánek, František |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work has a two parts. The first part is called theoretic part. It including history about helping professions and it's progress. The main part of theoretical part is about supervision, kinds of supervision, about realization supervision, The theoretical part is of course about syndrom burn-out and next section is connected with possibillities realization of person when supervision can't be supervision in his organization. Practical part of bachalor work is about research and then thinking about two hypothesis ? in practical part of bachalor work. The respodents in research was people from helping professions. |
en |
dc.description.department |
Katedra psychologie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17723
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
pomáhající profese
|
cs |
local.subject |
syndrom vyhoření
|
cs |
local.subject |
helping professions
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account