Zefektivnění marketingové komunikace firmy BGV spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zefektivnění marketingové komunikace firmy BGV spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ševčíková, Lenka
dc.contributor.author Zahel, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-13T23:29:02Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:07Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1769
dc.description.abstract Cílem mé práce je analyzovat stav marketingové komunikace ve firmě BGV spol. s r.o. a její vliv na prosperitu podniku. Také jsem připojil stručné analýzy SWOT a PEST, které mohou firmě mnohé napovědět. Firma BGV spol. s r.o. je společnost zabývající se povr-chovými úpravami kovů, zámečnickou výrobou a výrobou těsnících tmelů. V teoretické části jsem se zaměřil na danou problematiku, kde jsem využil poznatky získa-né z literatury a vyjádřil jsem své představy o dané problematice. V praktické části pak provádím rozbor jednotlivých koncepcí marketingové komunikace a jejich využití ve fir-mě. V závěru své práce navrhuji firmě doporučení v oblasti marketingového mixu a do-stupné možnosti zefektivnění marketingové komunikace. cs
dc.format 60 s. cs
dc.format.extent 998400 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2008
dc.subject Marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject trh cs
dc.subject Marketing en
dc.subject communication en
dc.subject customer en
dc.subject market en
dc.title Zefektivnění marketingové komunikace firmy BGV spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Improve the stage of marketing communication of the company BGV, Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2006-06-14
dc.description.abstract-translated The aim of my work is to analyse stage of marketing communication of the company BGV, Ltd. and its influence on the company prosperity. I add some short SWOT and PEST analy-ses, which can help to a company a lot. The BGV, Ltd. company is engaged with a powder coating, fitter's work and the production of joining compound. In the theoretical part I paid attention to this problem, where I where I used some of my ideas about the problem. Then in the practical part I am engaged an analyses of each con-ception of marketing communication and their using in BGV, Ltd. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4117
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
zahel_2006_bp.pdfBlocked 975Kb PDF View/Open
zahel_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
zahel_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account