Zefektivnění marketingové komunikace firmy BGV spol. s r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ševčíková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Zahel, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:29:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:07Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1769
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé práce je analyzovat stav marketingové komunikace ve firmě BGV spol. s r.o. a její vliv na prosperitu podniku. Také jsem připojil stručné analýzy SWOT a PEST, které mohou firmě mnohé napovědět. Firma BGV spol. s r.o. je společnost zabývající se povr-chovými úpravami kovů, zámečnickou výrobou a výrobou těsnících tmelů. V teoretické části jsem se zaměřil na danou problematiku, kde jsem využil poznatky získa-né z literatury a vyjádřil jsem své představy o dané problematice. V praktické části pak provádím rozbor jednotlivých koncepcí marketingové komunikace a jejich využití ve fir-mě. V závěru své práce navrhuji firmě doporučení v oblasti marketingového mixu a do-stupné možnosti zefektivnění marketingové komunikace. |
cs |
dc.format |
60 s. |
cs |
dc.format.extent |
998400 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2008 |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
market
|
en |
dc.title |
Zefektivnění marketingové komunikace firmy BGV spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Improve the stage of marketing communication of the company BGV, Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2006-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my work is to analyse stage of marketing communication of the company BGV, Ltd. and its influence on the company prosperity. I add some short SWOT and PEST analy-ses, which can help to a company a lot. The BGV, Ltd. company is engaged with a powder coating, fitter's work and the production of joining compound. In the theoretical part I paid attention to this problem, where I where I used some of my ideas about the problem. Then in the practical part I am engaged an analyses of each con-ception of marketing communication and their using in BGV, Ltd. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4117
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account