Projekt komunikační strategie organizace České centrum Praha

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt komunikační strategie organizace České centrum Praha

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Nevoralová, Zuzana
dc.date.accessioned 2012-03-10T19:00:09Z
dc.date.available 2012-03-10T19:00:09Z
dc.date.issued 2011-04-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17687
dc.description.abstract Diplomová práce je věnována komunikačním aktivitám Českého centra Praha. Teoretická část se zabývá obecnými principy efektivní komunikační strategie. V analytické části je na základě SWOT analýzy a na základě dotazníkového šetření proveden rozbor v současnosti využívaných komunikačních aktivit z hlediska jejich efektivnosti vzhledem k identifikova-né cílové skupině. Projektová část je následně věnována plánům na odstranění nedostatků a návrhu kompletní komunikační strategie. cs
dc.format 110 s. cs
dc.format.extent 9893237 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject České centrum Praha cs
dc.subject cílová skupina komunikační strategie cs
dc.subject komunikační aktivity cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Czech Center Prague en
dc.subject communication strategy en
dc.subject communication activities en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt komunikační strategie organizace České centrum Praha cs
dc.title.alternative The Project of the Communication Strategy of the Organization Czech Center Prague en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is devoted to the communication activities of the Czech Centre in Pra-gue. The theoretical part of the thesis deals with the general principles of effective commu-nication strategies. The analytical part is based on SWOT analysis and an analysis of a sur-vey of currently-used communication activities in terms of their effectiveness towards identifiable target groups. The project part is subsequently devoted to plans for remedying deficiencies and a proposal for a complete communications strategy. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18410
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
nevoralová_2011_dp.pdf 9.434Mb PDF View/Open
nevoralová_2011_vp.doc 110.5Kb Microsoft Word View/Open
nevoralová_2011_op.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account