Projekt komunikační strategie organizace České centrum Praha
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Nevoralová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T19:00:09Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T19:00:09Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17687
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je věnována komunikačním aktivitám Českého centra Praha. Teoretická část se zabývá obecnými principy efektivní komunikační strategie. V analytické části je na základě SWOT analýzy a na základě dotazníkového šetření proveden rozbor v současnosti využívaných komunikačních aktivit z hlediska jejich efektivnosti vzhledem k identifikova-né cílové skupině. Projektová část je následně věnována plánům na odstranění nedostatků a návrhu kompletní komunikační strategie. |
cs |
dc.format |
110 s. |
cs |
dc.format.extent |
9893237 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
České centrum Praha
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační aktivity
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Czech Center Prague
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
communication activities
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt komunikační strategie organizace České centrum Praha |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of the Communication Strategy of the Organization Czech Center Prague |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is devoted to the communication activities of the Czech Centre in Pra-gue. The theoretical part of the thesis deals with the general principles of effective commu-nication strategies. The analytical part is based on SWOT analysis and an analysis of a sur-vey of currently-used communication activities in terms of their effectiveness towards identifiable target groups. The project part is subsequently devoted to plans for remedying deficiencies and a proposal for a complete communications strategy. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18410
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account