dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Kubáčová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T18:54:35Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T18:54:35Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17677
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce ?Marketing a propagace koncertní instituce? se zabývá funkcí marketingu s důrazem na komunikační kanály ve Filharmonii Bohuslava Martinů ve Zlíně. Cílem je dospět k vyhodnocení marketingu instituce. Zejména pak propagačních prostředků, které filharmonie využívá ke komunikaci se zákazníky a partnery z řad médií. Na základě tohoto vyhodnocení pak navrhnout možné nové prvky komunikace ke zlepšení situace, nebo navrhnout zefektivnění stávajících používaných nástrojů. Aby bylo možné uskutečnit uvedené cíle, je třeba definovat v teoretické části marketing umění, najít prvky, které ho odlišují od klasického marketingu a určit jeho specifika. |
cs |
dc.format |
66 s. (90 368 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
6198119 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing umění
|
cs |
dc.subject |
marketing koncertní instituce
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
focus froups
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
fine arts marketing
|
en |
dc.subject |
marketing of a concert institution
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
sales support
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
focus groups
|
en |
dc.title |
Marketing a propagace koncertní instituce |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing and Promotion of a Philharmonic Orchestra |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis, entitled ?Marketing and promotion of a Philharmonic Orchestra?, deals with the function of marketing with the focus on communication channels in the Bohuslav Martinů Philharmonic Orchestra in Zlín. The goal of the work is to evaluate the marketing of the institution, namely the means of promotion that the philharmonic uses for communication with customers and with partners from the media. On the basis of this evaluation, this work aims to propose new communication elements to improve the present situation, or to suggest the steps to increase the effectiveness of the currently used tools. In order to achieve these aims, it is necessary to provide the definition of the fine arts marketing in the theoretical part of the thesis, as well as to establish the elements that distinguish it from the standard marketing and to identify its specific features. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18695
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|