Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Pivko, Peter
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T18:50:09Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T18:50:09Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17670
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce na téma "Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana" je zhodnotit současnou situaci ve společnosti Hotel Jana a.s. a na jejím základě vypracovat marketingový plán pro další období, který vychází z potřeb společnosti. Pro vytvoření marketingového plánu byly zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingového plánu a strategického plánování. V analytické části je již konkrétně charakterizována firma. V rámci marketingové situační analýzy byl analyzován současný stav, ve kterém se firma nachází. Tyto analýzy byly východiskem pro tvorbu marketingového plánu. V praktické části byl vypracován projekt marketingového plánu společnosti Hotel Jana včetně jednotlivých akčních plánů, nákladové, časové a rizikové analýzy. |
cs |
dc.format |
99 s. |
cs |
dc.format.extent |
1579487 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
Strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
Marketingová analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Marketing plan
|
en |
dc.subject |
Strategic planning
|
en |
dc.subject |
Marketing analysis
|
en |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana |
cs |
dc.title.alternative |
The project of the marketing plan of development of Hotel Jana |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čada, Daniel |
|
dc.date.accepted |
2011-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis "The project of the marketing plan of development of Hotel Jana" is to examine the current situation of the company Hotel Jana a.s. and to propose and make its marketing plan for the next period. The theoretical part presents the knowledge related to marketing plan and strategic planning. In the analytic part, the company is specifically characterized. The current situation of the company is analyzed through a marketing situational analysis. This analysis became the basis for the company's marketing plan creation. In the project part were created project of the marketing plan of Hotel Jana with its individual project actionplans and its operation period cost and possible business risks conected wih realisation of this project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21935
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account