Sponzoring jako nástroj komunikace tělovýchovné jednoty Orel Uherský Brod

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzoring jako nástroj komunikace tělovýchovné jednoty Orel Uherský Brod

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Gabriel, Miloš
dc.date.accessioned 2012-03-10T18:49:26Z
dc.date.available 2012-03-10T18:49:26Z
dc.date.issued 2011-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17668
dc.description.abstract Tato bakalářská práce analyzuje současnou marketingovou komunikaci včetně analýzy a možnosti podmínek pro sponzorování. Teoretická část popisuje sponzoring, marketingový a komunikační mix. Praktická část je zaměřena na TJ Orel Uherský Brod. Je popsána činnost a komunikační aktivity. Primární úlohou této práce je vytvoření návrhu a doporučení s cílem dosáhnout oslovení sponzorů. cs
dc.format 71 s, 6 s. příloh cs
dc.format.extent 1860591 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Klíčová slova: sponzoring cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Keywords: sponsorship en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communications mix en
dc.title Sponzoring jako nástroj komunikace tělovýchovné jednoty Orel Uherský Brod cs
dc.title.alternative Sponsorship as a tool of communication of TJ Orel Uherský Brod en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2011-06-08
dc.description.abstract-translated This bachelor work analyzes the current communications, including analysis conditions and opportunities for sponshorship. The theoretical part describes the sponshorship, marketing and communication mix. The practical part is focused on the TJ Eagle Uherský Brod. It describes current activities and communication activities. The primary task is to develop a proposal and recommendations for improving communication with sponsors. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/107 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 19735
dc.date.assigned 2010-11-30
utb.result.grade B
local.subject sociální marketing cs
local.subject marketing sportu cs
local.subject social marketing en
local.subject sports marketing en


Files in this item

Files Size Format View
gabriel_2011_bp.pdfBlocked 1.774Mb PDF View/Open
gabriel_2011_vp.pdf 109.7Kb PDF View/Open
gabriel_2011_op.pdf 91.84Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account