Veřejný ochránce práv

DSpace Repository

Language: English čeština 

Veřejný ochránce práv

Show simple item record

dc.contributor.advisor Večeřa, Miloš
dc.contributor.author Vítková, Barbora
dc.date.accessioned 2012-03-10T18:33:02Z
dc.date.available 2012-03-10T18:33:02Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17640
dc.description.abstract Tato diplomová práce pojednává o veřejném ochránci práv. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodu teoretické části je popsán vznik instituce ombudsmana ve světě. Další kapitoly jsou zaměřeny na českého veřejného ochránce práv, jeho charakteristiku, pravomoc, působnost, činnost. Dále je rozebrána jeho role při řešení stížností z oblasti stavební. Na to následuje praktická část, kde jsou rozebrány dvě kazuistiky, kterými se veřejný ochránce práv zabýval, dále je doplněna statistickými údaji o podnětech. Závěrem praktické části je zhodnocení přínosu veřejného ochránce práv. cs
dc.format 75 cs
dc.format.extent 1797190 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject veřejný ochránce práv cs
dc.subject ombudsman cs
dc.subject pravomoc cs
dc.subject působnost cs
dc.subject kazuistika cs
dc.subject přínos cs
dc.subject stížnost cs
dc.subject Public Defender of Rights en
dc.subject Ombudsman en
dc.subject authority en
dc.subject jurisdiction en
dc.subject case report en
dc.subject contribution en
dc.subject complaint en
dc.title Veřejný ochránce práv cs
dc.title.alternative Public Defender of Rights en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jurníková, Jana
dc.date.accepted 2011-05-31
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the Public Defender of Rights. The work is divided into theoretical and practical sections. In the introduction the theoretical part describes the creation of an Ombudsman as an Institution. Other chapters focus on the Czech Public Defender of Rights, its power, scope and activity. Its authority in handling complaints has been. The practical section that follow are analyzed in two case reports, which the Ombudsman dealt with and further supplemented by statistical data on complaints. Finally, the practical part is to evaluate the contribution of the Ombudsman. en
dc.description.department Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/178 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Veřejná správa a regionální rozvoj cs
dc.thesis.degree-discipline Public Sector Administration and Regional Development en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 20840
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vítková_2011_dp.pdf 1.713Mb PDF View/Open
vítková_2011_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
vítková_2011_op.doc 74Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account