dc.contributor.advisor |
Svoboda, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Gregorovičová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:26:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T23:26:07Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1763
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je zhodnotit implementaci systému managementu jakosti ve firmě ČSAD Vsetín a.s., provozovatele mezinárodní a vnitrostátní autobusové a nákladní dopravy. V teoretické části je rozebrán pojem jakost, systém managementu jakosti a norma ČSN EN ISO 9001:2001, o kterou se tato práce opírá. V praktické části je provedena prostřednictvím dotazníku kritická analýza stávajícího systému řízení, jejíž cílem je zjistit, jak fungoval ve firmě ČSAD Vsetín a.s. dosavadní systém řízení ve vztahu k požadavkům z normy ČSN EN ISO 9001:2001. Následně je popsáno zavedení QMS. Snahou této práce je shrnout veškeré vzniklé překážky při zavádění a přínosy, které na základě implementace QMS ve firmě ČSAD Vsetín a.s. nastaly. Závěrem jsou firmě navržena řešení na kontinuální zlepšování s orientací na zvyšování spokojenosti zákazníka i zaměstnanců, procesního přístupu a efektivnosti managementu jakosti. |
cs |
dc.format |
59 s., 11 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2070727 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Implementace
|
cs |
dc.subject |
systém managementu jakosti
|
cs |
dc.subject |
zhodnocení
|
cs |
dc.subject |
norma ČSN EN ISO 9001:2001
|
cs |
dc.subject |
Implementation
|
en |
dc.subject |
quality management system
|
en |
dc.subject |
valuation
|
en |
dc.subject |
norm EN ISO 9001:2000
|
en |
dc.title |
Zhodnocení implementace systému managementu jakosti ve firmě ČSAD Vsetín a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Evaluation of implementation of quality management systems at ČSAD Vsetín, Inc. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Briš, Petr |
|
dc.date.accepted |
2006-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor is to evaluate an implementation of quality management in ČSAD Vsetín, Inc., operator of national and international bus and cargo transport. In the theoretical part is concept quality, quality management system and norm EN ISO 9001:2000, on which is this work based. In the practical part, through to use of a questionnaire, have been carried out a critical analysis of the current managing system at the above mentioned company, focused on capabilities of the current managing system accordingly to specification EN ISO 9001:2000. Further to this, the implementation of QMS has been described. The aim was to summarize all difficulties caused by its implementation and benefits, which have been occurred based on implementation of QMS in ČSAD Vsetín, Inc. In the conclusion, solutions for the continuously improving process with an orientation to the increasing of the customer's and employees' satisfaction and effectiveness of the quality management have been proposed. |
en |
dc.description.department |
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/118
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4276
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|