Konkurenceschopnost marketingové agentury TopLimit ve Zlínském kraji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gajdůšková, Simona
|
|
dc.contributor.author |
Švecová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:25:47Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T23:25:47Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1762
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním konkurenčního postavení marketingové a reklamní agentury TopLimit v porovnání s ostatními agenturami stejného zaměření ve Zlínském kraji a navrhuje doporučení pro její zlepšení. Teoretická část se opírá o dostupnou literaturu zaměřenou na toto téma. V části praktické je prostřednictvím dostupných metod, podkladů firmy a jiných zdrojů zhodnocena úroveň konkurenceschopnosti agentury TopLimit na jejímž základě jsou vypracována doporučení pro firmu. |
cs |
dc.format |
47 s. , 5 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
498886 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Agentura
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
Agency
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitive position
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.title |
Konkurenceschopnost marketingové agentury TopLimit ve Zlínském kraji |
cs |
dc.title.alternative |
The competitive position of the marketing agency TopLimit in the Zlin region |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2006-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis examines the competitive position of the marketing and advertising agency TopLimit as compared with others agencies the same survey in Zlin region and makes recommendations to enhance these areas. The teory examines is informed by extensive literature on the subject. The analysis examines in detail, the company base and others resources the estimated level of competitive advantage of the agency and finally provides recommendations for the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4108
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account