Analýza konkurenčního prostředí jazykové školy XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí jazykové školy XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pospíšil, Pavel
dc.contributor.author Tesaříková, Veronika
dc.date.accessioned 2012-03-10T18:09:31Z
dc.date.available 2012-03-10T18:09:31Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17601
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zpracování analýzy konkurenčního prostředí jazykové školy XY. Práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické části, se zaměřuje na studium konkurence z různých pohledů a teorií. Praktická část se zabývá konkurencí jazykových škol se zaměřením na Zlínský region. Identifikuje a analyzuje hlavní konkurenty a aplikuje teoretické poznatky do praxe. V závěru práce jsou uvedeny výsledky šetření a doporučena vhodná řešení pro posílení pozice školy na trhu. cs
dc.format 60 cs
dc.format.extent 3160996 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční prostředí cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject competition en
dc.subject analysis of competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject competitive environment en
dc.subject Porter five forces analysis en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí jazykové školy XY cs
dc.title.alternative Analysis of the competitive environment of language school XY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor work is to prepare an analysis of the competitive environment the language school XY. The thesis is divided in the two parts. The first theoretical part is focused on the study of competition from various perspectives and theories. The practical part deals with language schools competition focused on the Zlín Region. Identify and analyze major competitors and applies the theoretical knowledge to practice. Finally there are the results of the investigation and recommended adequate solutions to strengthen the market position of school. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21626
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
tesaříková_2011_bp.pdf 3.014Mb PDF View/Open
tesaříková_2011_vp.pdf 639.2Kb PDF View/Open
tesaříková_2011_op.pdf 143.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account