Marketingové komunikace Slezskoostravského hradu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Slezskoostravského hradu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Filipová, Petra
dc.date.accessioned 2012-03-10T18:03:34Z
dc.date.available 2012-03-10T18:03:34Z
dc.date.issued 2011-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17593
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace akce na Slez-skoostravském hradě. Práce je zpracována ve dvou částech. Teoretická část je věnována analýze cestovního ruchu, neboť do tohoto odvětví Slezskoostravský hrad patří, marketingu, a také představení současných trendů v cestovním ruchu. V praktické části jsou uvedeny základní informace o analyzované oblasti, vyhodnocení dotazníkového šetření, analýza marketingové komunikace akce, shrnutí poznatků a v závěru práce je vytvořen návrh na zlepšení marketingové komunikace při pořádání dalších ročníků akce a návrh na zlepšení v oblasti poskytovaných služeb. cs
dc.format 78 s. cs
dc.format.extent 3568373 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject město Ostrava cs
dc.subject Slezskoostravský hrad cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Tourism en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject survey en
dc.subject the city of Ostrava en
dc.subject Silasi-an-Ostravian Castle en
dc.subject Marketing Research en
dc.title Marketingové komunikace Slezskoostravského hradu cs
dc.title.alternative Marketing Communication of Silesian-Ostravian Castle en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated Subject of this thesis is the analysis of marketing communication events at the Sile-sian-Ostravian castle. Work is processed in two parts. The theoretical section is dedicated to analysis of tourism, because this sector includes Silesian castle, to the marketing, and presentation of current trends in tourism. The practical section provides basic information about the analysis, evaluation questionnaire, analysis of marketing communications event, a summary of findings and in conclusion is proposal designed to improve marketing communications in organizing next years event and the proposal to improve provided services. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18682
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
filipová_2011_bp.pdf 3.403Mb PDF View/Open
filipová_2011_vp.zip 67.83Kb Unknown View/Open
filipová_2011_op.doc 120Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account