Vizuální styl imaginární grafické dílny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vizuální styl imaginární grafické dílny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Illík, Rostislav
dc.contributor.author Škroch, Martin
dc.date.accessioned 2012-03-10T18:02:59Z
dc.date.available 2012-03-10T18:02:59Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17592
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o problematice Corporate Designu a nelehké roli grafického designera v 21. století. Tato problematika je v teoretické části koncipována formou historického exkursu k prvním projevům grafického designu a chronologicky mapuje jeho vývoj až po současnost. Praktická část je zaměřena na vytvoření Corporate Designu ve formě manuálu jednotného vizuálního stylu imaginární grafické dílny NO INSTANT DESIGN. Ten je tvořen grafickými prvky, které charakterizují dnešní konzumní společnost. Cílem této práce je poukázat na hodnotu kultivovaného výtvarného projevu v oblasti užitého grafického designu a vzbudit zájem o jeho zavádění do každodenní praxe. cs
dc.format 64 s. (71 337 znaků bez mezer) cs
dc.format.extent 3233779 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Corporate Identity cs
dc.subject Corporate Design cs
dc.subject grafický design cs
dc.subject grafický manuál cs
dc.subject INSTANT DESIGN cs
dc.subject kombinovaná značka cs
dc.subject grafický rastr cs
dc.subject Corporate Identity en
dc.subject Corporate Design en
dc.subject graphic design en
dc.subject graphic manual en
dc.subject INSTANT DESIGN en
dc.subject combined trade mark en
dc.subject raster graphics en
dc.title Vizuální styl imaginární grafické dílny cs
dc.title.alternative Visual Style of an Imaginary Graphic Studio en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Eliška, Jiří
dc.date.accepted 2011-06-15
dc.description.abstract-translated ?e Bachelor Dissertation deals with the issue of Corporate Design and the difficult role of a graphic designer in the 21 century. ?e theoretical part describes a historical overview of graphic design and his chronological development until present. ?e practical part focuses on the creation of the Corporate Design in a form as a manual of a uni#ed visual style of the imaginary graphics workshop named NO INSTANT DESIGN. It is composed of graphic elements that characterize today?s consumer society. ?e main goal of this work is to highlight the value of an artistic expression in a cultivated #eld of the applied graphic design and arouse the interest in its implementation in everyday practice. en
dc.description.department Kabinet teoretických studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/226 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Grafický design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Graphic Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 20200
dc.date.assigned 2010-11-27
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
škroch_2011_bp.pdf 3.083Mb PDF View/Open
škroch_2011_vp.doc 86Kb Microsoft Word View/Open
škroch_2011_op.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account