Role PR v integrovaných marketingových komunikacích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Švestka, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T17:49:59Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T17:49:59Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17574
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce zkoumá roli PR v integrovaných marketingových komunikacích. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část seznamuje čtenáře s potřebnými pojmy a definicemi z oblasti marketingových komunikací a rovněž s aktuálními poznatky k tématu role PR v integrovaných marketingových komunikacích. V praktické části autor s využitím názorů marketingových expertů podrobně analyzuje vybrané PR kampaně, na nichž ověřuje platnost hypotéz stanovených v úvodní části di-plomové práce. Takto získané poznatky jsou základem pro projektovou část diplomové práce, v níž autor navrhuje integrovanou komunikační PR kampaň. |
cs |
dc.format |
95 s. |
cs |
dc.format.extent |
1449951 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
IMK
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
vztahy s veřejností
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
PR
|
cs |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
IMC
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
PR
|
en |
dc.title |
Role PR v integrovaných marketingových komunikacích |
cs |
dc.title.alternative |
Role of PR in Integration of Marketing Communications |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis concerns on importance of public relations in integrated marketing communications. The thesis is split within three parts ? theoretical, practical, and a project one. The theoretical part explains all important key words in integrated marketing commu-nications as well as up-to-date findings regarding to a role of public relations in integrated marketing communications. In the practical part the student with collateral marketing ex-perts' analyses selected PR campaigns and verify all hypothesis as have been set in the beginning of the diploma thesis. Those findings are used in real for the project part of the thesis where the student proposes an integrated communication PR strategy. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18668
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account