Design motoshopu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Škarka, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Fojtík, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T17:49:40Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T17:49:40Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17573
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá komplexním řešením interiéru a exteriéru obchodu Motokšeft Brno, který se specializuje na prodej doplňků a příslušenství pro motorkáře. Teoretická část je věnována marketingu, psychologii prodeje a významu reklamy. Důraz je kladen také na správné rozmístění sortimentu a zařízení prodejny v daném prostoru. Analytická část vychází z konzultací s majiteli prodejny, výsledkem kterých byla specifikace nedostatků, kdy nejsou splněny požadavky na funkčnost, vizuální prezentaci a reklamu firmy. Závěr projektové části práce se zabývá technickým řešením, zvolenými materiály a výslednou vizualizací interiéru včetně vybavení prodejny. |
cs |
dc.format |
38s (26 687) |
cs |
dc.format.extent |
|
cs |
dc.format.mimetype |
|
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
|
|
dc.subject |
Design
|
cs |
dc.subject |
interiér
|
cs |
dc.subject |
vybavení prodejny
|
cs |
dc.subject |
zboží
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
materiály
|
cs |
dc.subject |
POS
|
cs |
dc.subject |
Autodesk 3ds Max
|
cs |
dc.subject |
Adobe Photoshop
|
cs |
dc.subject |
Design
|
en |
dc.subject |
interior
|
en |
dc.subject |
store equipment
|
en |
dc.subject |
goods
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
materials
|
en |
dc.subject |
POS
|
en |
dc.subject |
Autodesk 3ds Max
|
en |
dc.subject |
Adobe Photoshop
|
en |
dc.title |
Design motoshopu |
cs |
dc.title.alternative |
Motoshop Design |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lapka, Karel |
|
dc.date.accepted |
2011-10-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
My project deals with complex solution of the interior and exterior of Motokšeft Brno shop. This shop is specialized in sale of motorcycle accessories and equipments for motorcyclists (motorbikers) . The theorical part of this work is dedicated to marketing and sales promotion and to psychology of sale. In the following it is insisted on the correct position of store equipment in predeterminated area. The analytical part puts mind to consultation with storekeepers and it describes contemporary failures which don't meet the requirements for utility, visual presentation and firm advertisement. At the end of my project I attend to technical analysis, to selected materilas and ended visualization of interior and store equipment. |
en |
dc.description.department |
Kabinet teoretických studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/226
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Průmyslový design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Product Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
23365
|
|
dc.date.assigned |
2011-05-20 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account