Design motoshopu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Design motoshopu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Škarka, Pavel
dc.contributor.author Fojtík, Jan
dc.date.accessioned 2012-03-10T17:49:40Z
dc.date.available 2012-03-10T17:49:40Z
dc.date.issued 2011-09-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17573
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá komplexním řešením interiéru a exteriéru obchodu Motokšeft Brno, který se specializuje na prodej doplňků a příslušenství pro motorkáře. Teoretická část je věnována marketingu, psychologii prodeje a významu reklamy. Důraz je kladen také na správné rozmístění sortimentu a zařízení prodejny v daném prostoru. Analytická část vychází z konzultací s majiteli prodejny, výsledkem kterých byla specifikace nedostatků, kdy nejsou splněny požadavky na funkčnost, vizuální prezentaci a reklamu firmy. Závěr projektové části práce se zabývá technickým řešením, zvolenými materiály a výslednou vizualizací interiéru včetně vybavení prodejny. cs
dc.format 38s (26 687) cs
dc.format.extent cs
dc.format.mimetype cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights
dc.subject Design cs
dc.subject interiér cs
dc.subject vybavení prodejny cs
dc.subject zboží cs
dc.subject reklama cs
dc.subject materiály cs
dc.subject POS cs
dc.subject Autodesk 3ds Max cs
dc.subject Adobe Photoshop cs
dc.subject Design en
dc.subject interior en
dc.subject store equipment en
dc.subject goods en
dc.subject advertisement en
dc.subject materials en
dc.subject POS en
dc.subject Autodesk 3ds Max en
dc.subject Adobe Photoshop en
dc.title Design motoshopu cs
dc.title.alternative Motoshop Design en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lapka, Karel
dc.date.accepted 2011-10-12
dc.description.abstract-translated My project deals with complex solution of the interior and exterior of Motokšeft Brno shop. This shop is specialized in sale of motorcycle accessories and equipments for motorcyclists (motorbikers) . The theorical part of this work is dedicated to marketing and sales promotion and to psychology of sale. In the following it is insisted on the correct position of store equipment in predeterminated area. The analytical part puts mind to consultation with storekeepers and it describes contemporary failures which don't meet the requirements for utility, visual presentation and firm advertisement. At the end of my project I attend to technical analysis, to selected materilas and ended visualization of interior and store equipment. en
dc.description.department Kabinet teoretických studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/226 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Průmyslový design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Product Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 23365
dc.date.assigned 2011-05-20
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account