Marketingová komunikace webových stránek města Plzně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace webových stránek města Plzně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Pokorný, Libor
dc.date.accessioned 2012-03-10T17:40:52Z
dc.date.available 2012-03-10T17:40:52Z
dc.date.issued 2011-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17558
dc.description.abstract Cílem této práce je zjistit kvalitu webových stránek města Plzně z hlediska marketingové komunikace, navrhnout změny a doporučit metody, které by samo město mohlo využívat ke zefektivnění komunikace. Hlavní důraz je kladen na marketingovou stránku webu vzhledem k definované cílové skupině. Teoretická část práce popisuje čtenáři historický vývoj webových stránek a eGovermentu v České republice. Uvádí také přehled legislativy, vztahující se k problematice webových stránek měst.Praktická část seznamuje s komunikační a marketingovou strategií města. Zahrnuje analýzu webových stránek s ohledem na marketingovou komunikaci. Dále se autor zabývá využitím webových stránek jako nástroje elektronických služeb poskytovaných občanům.V poslední části autor navrhu-je na základě vlastního výzkumu možná řešení pro zkvalitnění marketingové komunikace pomocí webových stránek města Plzně a navrhuje metody použitelné pro její zefektivnění. cs
dc.format 87 s. + 7 s. příloh cs
dc.format.extent 1292123 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: internet cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject město Plzeň cs
dc.subject uživatel cs
dc.subject marketing cs
dc.subject přístupnost cs
dc.subject použitelnost cs
dc.subject Keywords: Internet en
dc.subject websites en
dc.subject the City of Pilsen en
dc.subject user en
dc.subject marketing en
dc.subject accessibility en
dc.subject applicabil-ity en
dc.title Marketingová komunikace webových stránek města Plzně cs
dc.title.alternative Marketing Communications the Web Site of Pilsen en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to find the quality of the websites of the City of Pilsen from the point of view of marketing communication, to suggest changes and also to recommend methods which could be used by the city to make the communication more effective. The main emphasis is put on the marketing side of the Web considering the defined target group. The theoretic part describes the historical development of the websites and e-Government in the Czech Republic. There is also mentioned legislation overview related to the website problems. The practical part informs about the communication and marketing strategy of the city. It includes analysis of the websites with respect to the marketing com-munication. Further the author deals with application of the websites as an implement of electronic services provided to its citizens. In the last part the author suggests on the basis of his own studies possible solutions for an improvement of the marketing communication with the aid of the websites of the City of Pilsen and suggests methods useable for its in-crease in efficiency. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18594
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
pokorný_2011_dp.pdf 1.232Mb PDF View/Open
pokorný_2011_vp.pdf 59.58Kb PDF View/Open
pokorný_2011_op.doc 125Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account