Marketingová komunikace webových stránek města Plzně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Pokorný, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T17:40:52Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T17:40:52Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17558
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je zjistit kvalitu webových stránek města Plzně z hlediska marketingové komunikace, navrhnout změny a doporučit metody, které by samo město mohlo využívat ke zefektivnění komunikace. Hlavní důraz je kladen na marketingovou stránku webu vzhledem k definované cílové skupině. Teoretická část práce popisuje čtenáři historický vývoj webových stránek a eGovermentu v České republice. Uvádí také přehled legislativy, vztahující se k problematice webových stránek měst.Praktická část seznamuje s komunikační a marketingovou strategií města. Zahrnuje analýzu webových stránek s ohledem na marketingovou komunikaci. Dále se autor zabývá využitím webových stránek jako nástroje elektronických služeb poskytovaných občanům.V poslední části autor navrhu-je na základě vlastního výzkumu možná řešení pro zkvalitnění marketingové komunikace pomocí webových stránek města Plzně a navrhuje metody použitelné pro její zefektivnění. |
cs |
dc.format |
87 s. + 7 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1292123 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: internet
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
město Plzeň
|
cs |
dc.subject |
uživatel
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
přístupnost
|
cs |
dc.subject |
použitelnost
|
cs |
dc.subject |
Keywords: Internet
|
en |
dc.subject |
websites
|
en |
dc.subject |
the City of Pilsen
|
en |
dc.subject |
user
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
accessibility
|
en |
dc.subject |
applicabil-ity
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace webových stránek města Plzně |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communications the Web Site of Pilsen |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to find the quality of the websites of the City of Pilsen from the point of view of marketing communication, to suggest changes and also to recommend methods which could be used by the city to make the communication more effective. The main emphasis is put on the marketing side of the Web considering the defined target group. The theoretic part describes the historical development of the websites and e-Government in the Czech Republic. There is also mentioned legislation overview related to the website problems. The practical part informs about the communication and marketing strategy of the city. It includes analysis of the websites with respect to the marketing com-munication. Further the author deals with application of the websites as an implement of electronic services provided to its citizens. In the last part the author suggests on the basis of his own studies possible solutions for an improvement of the marketing communication with the aid of the websites of the City of Pilsen and suggests methods useable for its in-crease in efficiency. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18594
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account