dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Bízová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T17:40:34Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T17:40:34Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17557
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace wellness hotelu Alexandria a na základě provedených analýz vypracovat projekt, sloužící k odstranění hlavních nedostatků. Po objasnění problematiky marketingu cestovního ruchu a seznámením se základními prvky marketingového mixu v cestovním ruchu, následuje kapitola o marketingové komunikaci a jejích hlavních nástrojích. Praktická část obsahuje analýzy a dotazníkové šetření, napomáhající ke zjištění stávajícího stavu v oblasti marketingové komunikace. Projektová část obsahuje vypracovaný projekt, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
105 |
cs |
dc.format.extent |
834156 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
wellness
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace v cestovním ruchu
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
STEP analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
tourism marketing
|
en |
dc.subject |
wellness
|
en |
dc.subject |
marketing communication in tourism
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
STEP analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's model of five competitive forces
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace wellness hotelu Alexandria v Luhačovicích se zaměřením na český trh |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communication project of wellness hotel Alexandria in Luhačovice focused on Czech market |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Klein, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of diploma thesis is evaluates current situation of marketing communication in the wellness hotel Alexandria and according to analysis create the project that could be used for elimination the main lacks. After clarifying tourism marketing and acquainting with basic elements of marketing mix in tourism. Marketing communication chapter including its main tools follows. The practical part includes analysis and questionnaire used for finding out present situation in field of marketing communication. The project part contains created project that is subdued to costs, time and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21057
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|