Projekt marketingové komunikace wellness hotelu Alexandria v Luhačovicích se zaměřením na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace wellness hotelu Alexandria v Luhačovicích se zaměřením na český trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Bízová, Petra
dc.date.accessioned 2012-03-10T17:40:34Z
dc.date.available 2012-03-10T17:40:34Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17557
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace wellness hotelu Alexandria a na základě provedených analýz vypracovat projekt, sloužící k odstranění hlavních nedostatků. Po objasnění problematiky marketingu cestovního ruchu a seznámením se základními prvky marketingového mixu v cestovním ruchu, následuje kapitola o marketingové komunikaci a jejích hlavních nástrojích. Praktická část obsahuje analýzy a dotazníkové šetření, napomáhající ke zjištění stávajícího stavu v oblasti marketingové komunikace. Projektová část obsahuje vypracovaný projekt, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. cs
dc.format 105 cs
dc.format.extent 834156 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject wellness cs
dc.subject marketingová komunikace v cestovním ruchu cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject STEP analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject tourism marketing en
dc.subject wellness en
dc.subject marketing communication in tourism en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject STEP analysis en
dc.subject Porter's model of five competitive forces en
dc.subject marketing research en
dc.title Projekt marketingové komunikace wellness hotelu Alexandria v Luhačovicích se zaměřením na český trh cs
dc.title.alternative Marketing communication project of wellness hotel Alexandria in Luhačovice focused on Czech market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Klein, Tomáš
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of diploma thesis is evaluates current situation of marketing communication in the wellness hotel Alexandria and according to analysis create the project that could be used for elimination the main lacks. After clarifying tourism marketing and acquainting with basic elements of marketing mix in tourism. Marketing communication chapter including its main tools follows. The practical part includes analysis and questionnaire used for finding out present situation in field of marketing communication. The project part contains created project that is subdued to costs, time and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21057
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
bízová_2011_dp.pdfBlocked 814.6Kb PDF View/Open
bízová_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
bízová_2011_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account