Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Rumpík, Dominik
dc.date.accessioned 2012-03-10T17:38:02Z
dc.date.available 2012-03-10T17:38:02Z
dc.date.issued 2011-09-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17553
dc.description.abstract Ve své diplomové práci s názvem: "Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině" bych se rád zaměřil právě na oslovování zmiňované cílové skupiny. Pokusím se zde nastínit způsob, jakým zmiňovaná propagace a marketing probíhá, a na základě vyhodnocení výzkumu i navrhnout variantu na budoucí sezony. Východočeské divadlo Pardubice jsem si vybral, protože zde již zhruba šest let působím jako referent obchodního oddělení. cs
dc.format 96 s. cs
dc.format.extent 4196390 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Východočeské divadlo Pardubice cs
dc.subject studenti cs
dc.subject vysoká škola cs
dc.subject Univerzita Pardubice cs
dc.subject Univerzita Hradec Králové cs
dc.subject předplatné cs
dc.subject vstupenky cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject místo cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketing a propagace cs
dc.subject East Bohemian Theatre in Pardubice en
dc.subject University students en
dc.subject high school en
dc.subject University of Pardubice en
dc.subject University of Hradec Králové en
dc.subject subscriptions en
dc.subject tickets en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject place en
dc.subject promotion en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing and promotion en
dc.title Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině cs
dc.title.alternative Promotion and Marketing of the Pardubice Theatre Targeted at University Students en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2011-10-10
dc.description.abstract-translated In my thesis entitled "Promotion and Marketing of The East Bohemian Theater Pardubice in relation to college students as a target group" I would like to focus just on addressing the mentioned target group. I will try to outline how the aforementioned promotion and marketing is conducted and based on my research I will propose alternates for the future seasons. I have chosen The East Bohemian Theater Pardubice, because I have worked there for six years as an assistant of the commercial department. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18600
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
rumpík_2011_dp.pdf 4.001Mb PDF View/Open
rumpík_2011_vp.doc 119.5Kb Microsoft Word View/Open
rumpík_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account