dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Vymazalová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T17:35:40Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T17:35:40Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17550
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce ?Marketingové komunikace kina Metra 70 Prostějov? pojednává o současném stavu kina Metra 70 Prostějov a jeho budoucím vývoji. Autor se snaží zjistit, jaké jsou důvody nízké návštěvnosti kina Metra 70, zabývá se současnou propagací kina a jejich možných nedostatků. Na základě analýzy se snažím navrhnout novou propagaci a aktivity, které by mohly zvýšit povědomí o kině a jeho návštěvnost. V teoretické části se autor zabývá integrovanou komunikací, komunikačním mixem, vztahy se zákazníky. Dále je také popsána samotná digitalizace kina. V praktické části se snaží zaměřit na historii kina a na analýzu jeho současného stavu. Důraz je kladen na rozbor návštěvnosti a celkovou propagaci kina. Autor se dále zaměřuje na konkurenci kina Metra 70. Součástí praktické části je dotazník vyplněný návštěvníky kina Metra 70. Projektová část je zaměřena na návrh aktivit, kterými kino Metro 70 může vyřešit klesající návštěvnost a může také zvýšit povědomí o kině jako takovém. |
cs |
dc.format |
113 s. |
cs |
dc.format.extent |
1995571 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
kino
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
cinema
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
marketing communation
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace kin na malém a středním městě - Kino Metro 70 Prostějov |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communications of Cinemas in Small and Medium-sized Towns - Metro 70 Cinema in Prostějov |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šula, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2011-10-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master's thesis considers current position and future development of Metro 70 cinema in Prostejov. The main aim is to determine the causes of decreasing cinema attendance and offer solutions. Especially, I focus on the state of cinema advertising and look for possible shortcomings. Then, based on thorough analysis, I propose a new advertising campaign and suggest additional activities which would increase public awareness and cinema attendance. The theoretical part deals with integrated communication, communication mix and customer relations. Then, I briefly describe how digitalization was implemented in the cinema. In the practical part, cinema history is summarized and I analyse its current position, attendance and overall cinema advertising. I also briefly consider the competition of Metro 70 cinema. Moreover, this analysis is complemented with a survey of cinema visitors. In the projective part, I proposes activities to increase cinema attendance and awareness of the cinema as a whole. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
22905
|
|
dc.date.assigned |
2011-05-25 |
|
utb.result.grade |
C |
|