dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Appeltová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T17:12:06Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T17:12:06Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17520
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je pomocí vybraných nástrojů marketingové komunikace zvýšit efektivitu propagace kampaně Ušili to na nás! Teoretická část je formou literární rešerše zaměřena na nástroje marketingové komunikace s přihlédnutím k problematice neziskových organizací. Dále pak na Fairtrade a etiku jako hlavní dva pilíře kampaně. Praktická část analyzuje kampaň Ušili to na nás. Na základě teoretických poznatků a výsledků praktické části jsou navrženy marketingové nástroje pro novou marketingovou komunikaci. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
91 s. (116 852 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1890670 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
Fairtrade
|
cs |
dc.subject |
Kampaň Ušili to na nás!
|
cs |
dc.subject |
Non governmental organization
|
en |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
Fairtrade
|
en |
dc.subject |
campaign ?Usili to na nas!
|
en |
dc.subject |
? marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace konkrétní kampaně neziskové organizace Fairtrade |
cs |
dc.title.alternative |
Project Promotion of Specific Campaign of Non-Profit Organization Fair Trade |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomancová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
By utilizing selected marketing tools, this thesis aims at enhancing the effectiveness of the marketing strategy of the campaign "Usili to na nas!" (They had it (sown) in for us!). The conceptual part of the thesis, conceptualized as a literature review, focuses on the tools of marketing communication, with an emphasis on the non-governmental sector; and further on the politics of Fairtrade and ethics as the two pillars of the campaign. The practical part of the thesis analyzes the campaign ?Usili to na nas!? itself. Drawing on the findings of the campaign' analysis, the thesis proposes specific tools for a new marketing communication. Time, cost-benefit and risk analysis are included. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
20740
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
C |
|