Archetypální budování značky v prostředí live chatu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Archetypální budování značky v prostředí live chatu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Huška, Jiří
dc.date.accessioned 2012-03-10T17:10:37Z
dc.date.available 2012-03-10T17:10:37Z
dc.date.issued 2011-09-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17517
dc.description.abstract Práce vychází z teorie archetypů C.G. Junga a na jeho práci postavené teorii archetypů navrţených k efektivnímu budování značek od Mark a Pearson. Tyto teorie jsou apliková-ny na prostředí erotického livechatu, který je v práci popsán, charakterizován a jsou zde zhodnoceny jeho morální aspekty a postoj společnosti. V závěru jsou poznatky z teoretické a praktické části vyuţity k navrţení konkrétní podoby komunikace pro livechat studia. cs
dc.format 93 s. cs
dc.format.extent 1834949 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject archetyp cs
dc.subject livechat cs
dc.subject erotika cs
dc.subject morálka cs
dc.subject společnost cs
dc.subject pornografie cs
dc.subject etika cs
dc.subject sex ABSTRACT cs
dc.subject archepyte en
dc.subject livechat en
dc.subject erotica en
dc.subject morals en
dc.subject society en
dc.subject pornography en
dc.subject ethics en
dc.subject sex en
dc.title Archetypální budování značky v prostředí live chatu cs
dc.title.alternative Using Archetypes for Building a Live Chat Brand en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2011-10-11
dc.description.abstract-translated The work is based on the theory of archetypes by C.G. Jung and on his theory of archety-pes based theory designed for effective brand-building by Mark and Pearson. These theo-ries are applied to the environment of erotic livechat which is in the work described; cha-racterized and evaluated as to the moral aspects and the society attitude. Final part utilizes the findings from theoretical and practical parts to design original form of communication for livechat studios. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18386
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
huška_2011_dp.pdf 1.749Mb PDF View/Open
huška_2011_vp.zip 68.26Kb Unknown View/Open
huška_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account