Komunikační strategie projektu Plzeň - Jižní město
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie projektu Plzeň - Jižní město |
Author: |
Krenarová, Petra
|
Advisor: |
Svoboda, Milan
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování návrhu komunikační strategie projektu Plzeň - Jižní město v přípravné fázi. Teoretická část popisuje poznatky z oblasti dokumentace investičního projektu se zaměřením na marketingový výzkum a marketingovou komunikační strategii. Druhá, praktická část, se věnuje popisu organizace Útvaru koncepce a rozvoje města Plzně, projektu Plzeň - Jižní město a marketingovému výzkumu, jehož primárním cílem bylo zjistit povědomí obyvatel města Plzně o projektu Plzeň - Jižní město a jejich názor na využití řešené lokality Plzeň - Jižní město v případě realizace. Na základě poznatků z marketingového výzkumu byl vytvořen návrh využití nástrojů komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1750
|
Date:
|
2005-12-09 |
Availability:
|
Práce není přístupná |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
2484
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account