Marketingové komunikace Salesiánského klubu mládeže Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Salesiánského klubu mládeže Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Mach, Vít
dc.date.accessioned 2012-03-10T16:46:19Z
dc.date.available 2012-03-10T16:46:19Z
dc.date.issued 2011-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17478
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá propagačními aktivitami nestátní neziskové organizace. Teoretická část práce seznamuje s marketingovými komunikacemi v oblasti nízkoprahových zařízení pro děti a mládež. Praktická část se věnuje analýze současných marketingoých aktivit Salesiánského klubu mládeže Zlín. Předmětem zkoumání je především změření povědomí o organizaci mezi primární cílovou skupinou a zjištění optimálního způsobu předání informace k těmto potenciálním klientům. cs
dc.format 71 s. (93 118 znaků) cs
dc.format.extent 4141807 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing neziskového sektoru cs
dc.subject public relations cs
dc.subject media relations cs
dc.subject e-marketing cs
dc.subject marketing na sociálních sítích cs
dc.subject marketing for non-profit organization en
dc.subject public relations en
dc.subject media relations en
dc.subject e-marketing en
dc.subject social marketing en
dc.title Marketingové komunikace Salesiánského klubu mládeže Zlín cs
dc.title.alternative Marketing Communications of Salesian Youth Club Zlin en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the promotional activities of a nongovernmental organization. The theoretical part introduces with the field of marketing communications in low-threshold facilities for children and youth. The practical part is devoted to analysis of current marketing activities at Salesian Youth Club in Zlin. Primarily, the object of this study is to measure the awareness of the organization among the primary target group and to determine the optimal way of sending information to these potential clients. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18762
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
mach_2011_bp.pdf 3.949Mb PDF View/Open
mach_2011_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
mach_2011_op.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account