Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KM Beta a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KM Beta a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Konečný, Jiří
dc.contributor.author Blecha, Adam
dc.date.accessioned 2012-03-10T16:44:08Z
dc.date.available 2012-03-10T16:44:08Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17474
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a zvýšením konkurenceschopnosti firmy KM Beta a.s. V teoretické části je využito možností odborné literatury pro vysvětlení pojmů marketingová komunikace, analýza marketingového prostředí, konkurence a konkurenceschopnost. V projektové části jsou již aplikovány poznatky z teoretické části do praxe. Je provedena podrobná analýza společnosti KM Beta a.s. (SWOT, mikroprostředí, makroprostředí), která je podstatná pro návrh a vypracování projektu. Diplomová práce je ukončena rizikovou analýzou a přínosy, které projekt přináší. cs
dc.format 93 cs
dc.format.extent 1436759 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject konkurence a konkurenceschopnost cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject analýza mikroprostředí cs
dc.subject analýza makroprostředí cs
dc.subject Marketing Communications en
dc.subject competition and competitiveness en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject micro en
dc.subject macro analysis en
dc.title Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KM Beta a.s. cs
dc.title.alternative The project increases the competitiveness of firms KM Beta a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kníž, Dalibor
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis deals with marketing communications and increasing the competitiveness and KM Beta The theoretical possibility of the literature used to explain the concepts of Marketing Communications, analysis of marketing environment, competition and competitiveness. The project is already applied the knowledge from the theoretical to the practical. The detailed analysis of KM Beta as (SWOT, micro, macro), which is essential for the design and development project. The thesis is completed risk / benefit analysis to the project. en
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/177 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Průmyslové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Industrial Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21713
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
blecha_2011_dp.pdf 1.370Mb PDF View/Open
blecha_2011_vp.pdf 101.8Kb PDF View/Open
blecha_2011_op.pdf 32.94Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account