dc.contributor.advisor |
Konečný, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Blecha, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T16:44:08Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T16:44:08Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17474
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a zvýšením konkurenceschopnosti firmy KM Beta a.s. V teoretické části je využito možností odborné literatury pro vysvětlení pojmů marketingová komunikace, analýza marketingového prostředí, konkurence a konkurenceschopnost. V projektové části jsou již aplikovány poznatky z teoretické části do praxe. Je provedena podrobná analýza společnosti KM Beta a.s. (SWOT, mikroprostředí, makroprostředí), která je podstatná pro návrh a vypracování projektu. Diplomová práce je ukončena rizikovou analýzou a přínosy, které projekt přináší. |
cs |
dc.format |
93 |
cs |
dc.format.extent |
1436759 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
konkurence a konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza mikroprostředí
|
cs |
dc.subject |
analýza makroprostředí
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communications
|
en |
dc.subject |
competition and competitiveness
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
micro
|
en |
dc.subject |
macro analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KM Beta a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The project increases the competitiveness of firms KM Beta a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kníž, Dalibor |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with marketing communications and increasing the competitiveness and KM Beta The theoretical possibility of the literature used to explain the concepts of Marketing Communications, analysis of marketing environment, competition and competitiveness. The project is already applied the knowledge from the theoretical to the practical. The detailed analysis of KM Beta as (SWOT, micro, macro), which is essential for the design and development project. The thesis is completed risk / benefit analysis to the project. |
en |
dc.description.department |
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/177
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Průmyslové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Industrial Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21713
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
C |
|