dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Manová, Lada
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T16:40:49Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T16:40:49Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17470
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zpracována na téma Projekt zavedení nového produktu na český trh. Konkrétně se jedná o recepturu originálního přírodního nápoje se specifickou příchutí, který je připravován ze speciálních (nejen) afrických surovin. Práce se sestává ze dvou částí, a to z části teoretické, která obsahuje poznatky a informace z marketingové a právní oblasti, a z části praktické, kde jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní výrobek. V této části se zaměřuji na charakteristiku výrobku, jeho názvu, loga, balení, a to včetně procesu jejich vytváření. Pozornost praktické části je nadále mimo jiné soustředěna na právní rámec ochrany receptury nápoje, SWOT analýzu produktu a analýzu konkurence. Dále jsou zde navrhnuty společnosti, které by mohly být vhodné pro výrobu ibiškového nápoje. Získané poznatky a návrhy poté poslouží k rozhodnutí, zda do zavedení výrobku na trh investovat či neinvestovat. |
cs |
dc.format |
64 |
cs |
dc.format.extent |
1333726 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nový produkt
|
cs |
dc.subject |
ochranná známka
|
cs |
dc.subject |
obchodní tajemství
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
receptura
|
cs |
dc.subject |
new product
|
en |
dc.subject |
trademark
|
en |
dc.subject |
business secret
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
formula
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení nového produktu na český trh |
cs |
dc.title.alternative |
Project of launching a new product on the Czech market |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2011-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis introduces the topic of launching a new product on the Czech market. It deals with the formula of an original and natural beverage with specific taste which is made of special (not only) African ingredients. The thesis consists of two parts. The first part (a theoretical part) deals with data and information from marketing and legal areas. After collecting them, these data have been applied on the particular product in the second part of this thesis (the practical part). This part is also focused on the product?s characteristics, its name, logo and package, and it also includes notes on the process of creating them. The concept of legal protection of the formula, SWOT analysis and an analysis of competitors are also offered. The practical part also suggests companies which could be suitable for producing the beverage. The aim of the practical part is to find out if it is profitable to invest in this project. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21248
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|