Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Závodná, Lucie Sára
|
|
dc.contributor.author |
Cieślarová, Olga
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T16:38:57Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T16:38:57Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17466
|
|
dc.description.abstract |
Téma bakalářské práce postihuje analýzu firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování dané firmy. V teoretické části je zpracována historie internetu obecně a rozvoj internetu v České repub-lice. Práce také sleduje vliv internetu na marketing. Část teorie je zaměřena na marketin-gový mix přizpůsobený podmínkám internetu, zahrnuje také otázku internetového prodeje a poskytuje pohled na fungování e-shopu. Praktická část obsahuje popis firmy, která je analyzována, a také prostředí, ve kterém se nachází. Dalším bodem práce je analýza internetového obchodu společně s průzkumem nákupního chování zákazníků. V neposlední řadě je v práci specifikována konkurence a postavení firmy v konkurenčním prostředí. Doporučení dalších postupů a zlepšovací návrhy jsou uvedeny v závěru práce. |
cs |
dc.format |
77 |
cs |
dc.format.extent |
1629173 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Konkurence
|
cs |
dc.subject |
E-shop
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
E-shop
|
en |
dc.title |
Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování |
cs |
dc.title.alternative |
Environment Analysis for the Efficiency of E-commerce for the Company Houseboard |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Belás, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
Topic of bachelor thesis affects analysis of company Houseboard for improvement internet trading of the company. In the theoretical part is described the history of the Internet in general and the develop-ment of Internet in the Czech republic. The thesis also monitors the ifluence of Internet to marketing. Part of the theory is focused on the Marketing Mix adapts to conditions of in-ternet, also involves the question of Internet sales and provides insight into the functioning of e-shop. The practical part includes a description of the company, which is analyzed, and the envi-ronment in which it occurs. Another topic of the thesis is an analysis of Internet business, together with the exploration of shopping behavior of customers. Last but not least, in the thesis is specified the competition and position the company in a competitive environment. Recommendations of other techniques and innovations are presented in conclusion. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/117
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22278
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account