dc.contributor.advisor |
Štefánek, Radoslav
|
|
dc.contributor.author |
Doubrava, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T16:25:25Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T16:25:25Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17439
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je návrh na zlepšení propagace firmy Ranč Kostelany. Práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V první části jsou shromážděny teo-retické poznatky z odborné literatury, týkající se marketingu a marketingové komunikace. Cílem praktické části je představení firmy a její analýza. V mé práci jsem použil, SWOT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, dotazníkové šetření a strukturovaný rozhovor. Své návrhy na zlepšení propagace jsem vytvořil na základě teoretických poznatků z první části mé práce, výsledků použitých metod a analýz v praktické části. |
cs |
dc.format |
89 s. |
cs |
dc.format.extent |
3946215 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
strukturovaný rozhovor
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter five forces analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
structured interview
|
en |
dc.title |
Návrh na zlepšení propagace firmy Ranč Kostelany |
cs |
dc.title.alternative |
Proposal to Improve the Promotion of the Company Kostelany Ranch |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2011-09-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of the thesis proposal is to improve the promotion of the Ranch Kostelany. The work is composed of two main parts, theoretical and practical. In the first part I gathered theoretical knowledge from the literature related to marketing and marketing communica-tions. The main aim of practical part is to show performance firm and also show the ser-vices which are provided. In my work I used a SWOT analysis, Porter five forces analysis, questionnaire survey and structured interview. My proposals for improvement in the area of promotion, was created on the basics of theoretical knowledge from the first part of my work and results from analysis methods used in the practical part. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22236
|
|
dc.date.assigned |
2011-06-24 |
|
utb.result.grade |
E |
|